درخواست طلاق همسر مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید به خاطر ترامپ!

درخواست طلاق همسر مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید به خاطر ترامپ!
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 09:35

همسر مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید گفته است که جاه طلبی سیاسی همسرش و پیوستن او به تیم رئیس جمهوری باعث شده تا درخواست طلاق بدهد.

العالم - آمریکا

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، "دیدر بال"، ۳۸ ساله و همسر آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید گفت، از علاقمندی وسواسی همسرم به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا خسته شدم.

یکی از منابع مطلع اعلام کرد که دیدر بال همسرش را ترک کرده و درخواست طلاق داده است و گفته که دوست دارد در نیویورک بمانده جای آنکه به واشنگتن دی سی برود.

این منابع مطلع اعلام کردند: دیدر بال از سیاست های بی پروای همسرش آنتونی اسکاراموچی خسته شده و تصمیم گرفته تا او را ترک کند. با اینکه این زوج دو فرزند دارند، دیدر بال تصمیم گرفته تا از همسرش طلاق بگیرد.

این زوج شش سال قبل آشنا شده و در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند. خانم بال به عنوان معاون رئیس امور سرمایه‌گذاری در کمپانی تجاری همسرش "SkyBridge Capital" بود.

اسکاراموچی از سوی دونالد ترامپ به عنوان مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید انتصاب شد.

براساس گزارش برخی منابع مطلع، همسر اسکاراموچی طرفدار ترامپ نیست و گزارش شده که به کمپین کاتلین رینس، مخالف ترامپ مبلغ ۵۴۰۰ دلار در سال ۲۰۱۵ پرداخت کرده بود.

وی همچنین مبلغ ۱۰ هزار و ۸۰۰ دلار به اسکات واکر، فرماندار ویسکانسین و مبلغ ۲۷۰۰ دلار به جب بوش، برادر جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا کمک مالی کرده است.

 

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها