ویدئوی گروگانگیری و از پادرآمدن گروگانگیر در مشهد

دوشنبه 9 مرداد 1396 - 23:59

یک گروگان گیر دوشنبه شب در خیابان امام رضا(ع) مشهد قبل از هرگونه موفقیتی در این زمینه با شلیک پلیس از پا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این حادثه لحظاتی پیش در خیابان امام رضای مشهد روی داد.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مردی چاقو به دست که امشب در خیابان امام رضا (ع) مشهد اقدام به گروگانگیری کرده بود، با شلیک ماموران پلیس مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سردار بهمن امیری مقدم دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مردم به مامورین مستقر در میدان بیت المقدس مشهد مبنی بر حضور فردی که از تعادل روانی مناسبی برخوردار نبوده و با خود چاقو حمل می کرد، ماموران بلافاصله در صحنه حضور یافته و برای خلع سلاح وی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با وجود صحبت ماموران و دادن تذکر به وی و دعوتش به آرامش، وی از تحویل سلاح سرد خودداری کرده و به سمت یکی از مغازه ها فرار کرد و به منظور ترساندن ماموران و فراهم کردن زمینه فرار اقدام به گروگان گرفتن صاحب مغازه کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم که قصد فرار به همراه گروگان را داشت تا نزدیکی یکی از خودروهای عبوری از محل رفته بود که ماموران زمانی که دیدند به هشدارها و تذکرات آنان توجه نمی کند مجبور به استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر اخطار می شوند.

وی بیان کرد: ماموران به منظور آزادسازی گروگان اقدام به تیراندازی به گروگانگیر کردند که متهم زخمی و دستگیر شد که برای مداوا به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت.

گفته می شود حال گروگانگیر مصدوم در بیمارستان امدادی مشهد چندان مساعد نیست.

پربیننده ترین خبرها