مبارزه موثر محور مقاومت با تروریسم و صهیونیسم

مبارزه موثر محور مقاومت با تروریسم و صهیونیسم
سه شنبه 10 مرداد 1396 - 21:18

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بیان اینکه امروز بخش مهمی از امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم در سایه تقویت و وحدت محور مقاومت تامین می شود، گفت: مبارزه با تروریسم و صهیونیسم در محور مقاومت به نتایج قابل انتظاری رسیده است.

العالم ـ ایران

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با شیخ صالح العاروری عضو دفتر سیاسی حماس در بیروت افزود: تهران از حزب الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی در سایه وحدت مسلمین و در مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: تحولات مسجدالاقصی و قدس نشان داد که تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی مقاومت در سایه وحدت همه گروه های فلسطینی است.
وی تصریح کرد: به دلیل هوشیاری و توجه افکار عمومی تلاش برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به جایی نخواهد رسید.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: مبارزه با تروریسم و صهیونیسم در محور مقاومت به نتایج قابل انتظاری رسیده است.
صالح العاروری نیز با قدردانی جمهوری اسلامی ایران در کمک به فلسطین و مقاومت گفت: قدس قبله اولین مسلمین است و مبارزات تا آزادی کامل سرزمین های تاریخی فلسطین ادامه خواهد یافت.
العاروری افزود: جنبش حماس در کنار مقاومت و مردم فلسطین تا تحقق آرمان تاریخی فلسطین و آزادی قدس شریف به تلاش و مبارزه بی وقفه خود ادامه می دهد.
وی اظهار داشت: کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند که تحولات منطقه به سود تل آویو تمام شود.
عضو دفتر سیاسی حماس از تهران در برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین و توجه به موضوع فلسطین قدردانی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها