انتشار عکس جدید از ولیعهد سابق سعودی!

انتشار عکس جدید از ولیعهد سابق سعودی!
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 10:50

پس از انتشار گزارش های مختلفی درخصوص اعمال محدودیت ها (اقامت اجباری بن نایف و ممنوع السفر بودن) علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی، به تازگی عکس جدیدی از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

العالمعربستان سعودی

انتشار عکس جدیدی از نایف در حال نوشیدن چای در خانه، درحالی است که رسانه های آمریکایی و برخی از سازمان های حقوقی از اعمال محدودیت ها درخصوص رفت و آمد محمد بن نایف خبرمی دهند.

در این راستا، دیده بان حقوق بشر به تازگی در نامه ای به "عادل الجبیر" وزیر خارجه عربستان سعودی، توضیح فوری درباره روشن شدن وضعیت ولیعهد سابق عربستان را خواستار شده است.

به گفته دیده بان حقوق بشر ، وزارت خارجه عربستان باید در مورد محدودیت های احتمالی اعمال شده علیه ولیعهد سابق این کشور و ممنوع السفر بودن وی توضیح دهد و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید مبنای حقوقی این محدودیت ها تببین شود.

نیویورک تایمز پیشتر در گزارشی نوشته بود: بر اساس اطلاعاتی که از 4 مقام سعودی و آمریکایی نزدیک به خاندان حاکم عربستان به دست آورده، محمد بن نایف هم ‌اکنون در کاخ خود واقع در شهر جده در بازداشت خانگی به سر می‌برد و اجازه خروج از عربستان را ندارد.

نیویورک تایمز هدف از این محدودیتها را جلوگیری از هرگونه مخالفت احتمالی دانست که شاید منجر به کودتای معکوس علیه محمد بن سلمان، ولیعهد جدید شود.

221

 

پربیننده ترین خبرها