جست و خیز تانک ها در میدان مسابقه+ویدئو

چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 23:24

حومه مسکو امروز ( چهارشنبه) شاهد برگزاری مسابقات موسوم به بیاتلون تانک ها بود که در چارچوب بازی های نظامی بین المللی در سال 2017 با مشارکت 30 گروه از کشورهی مختلف برگزار شد.

العالم – روسیه

در 9 دور رقابت هایی که برگزار شد، گروهبان یکم الکساندر دیمیانوف که توانست زمین مسابقه را در عرض 19 دقیقه و 10 ثانیه بپیماید به مقام نخست رسید و گروهبان ولادیمیر کورنیو با 19 دقیقه و 37 ثانیه به مقام دوم دست یافت.

نفر اول توانست رکورد تازه ای را در تاریخ این مسابقات رقم بزند.

یک تیم از چین تحت فرماندهی ستوان جان کیخای هم با ثبت زمان 19 دقیقه و 40 ثانیه به مقام سوم رسید.

مسابقات در بخش رقابت فردی، روز یکشنبه 6 اوت پی گرفته خوهد شد و برندگان و 12 تیم برتر شرکت کننده بر اساس نتایج این مسابقات مشخص خواهند شد.

چهار تیم برتر نخست به دور نهای مسابقات که روز 12 اوت برگزار می شود راه خواهند یافت.

 مسابقات «بیاتلون تانک‌ها» از ورزش چندگانه بیاتلون برگرفته شده و تانک‌ها جای انسان‌ها در این مسابقات را گرفته‌اند.

«بیاتلون تانکی» صرفا یک مسابقه نیست بلکه بخشی از آمادگی جنگی یگان‌هاست و اعضای شرکت کننده باید مهارت‌های حرفه‌ای خود را نشان دهند.

مهمترین اصل در این مسابقات، مهارت راندن تانک و توانایی زدن هدف در کوتاه ترین زمان و با حداکثر دقت است.

در یک دوره از این مسابقات که مبدع آن روس‌ها هستند، تانک‌ها می‌بایست با حداکثر سرعت، مسیری به طول 18300 متر را در سه دور طی کنند. در این مسیر آنها باید به آب بزنند، از موانع و پل و دیوار رد شوند. در بخش سرعت و سبقت می توانند با حداکثر سرعت حرکت کنند.

در اولین دور اکیپ از توپ تانک به اهدافی که در فاصله 1800، 1700 و 1500 متری قرار دارند شلیک می‌کند.

در دور بعدی اهداف در فاصله 700-600 متری باید با مسلسل زده شوند. و در دور سوم اعضای اکیپ باید سلاح‌های ضد تانک را با کمک مسلسل ضد هوایی در فاصله 1200 متری نابود کنند.

202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها