شلیک توپخانه به مزدوران در یمن

شلیک توپخانه به مزدوران در یمن
پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 - 03:00

واحدهای توپخانه نیروهای یمنی بامداد پنجشنبه مواضع مزدوران سعودی در چند ناحیه را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، توپخانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در نواحی و مناطق الزاهر و الزیله مواضع و محل های تجمع و تجهیزات مزدوران را مورد هدف قرارداده و خسارات گسترده جانی و مالی به آنان وارد کردند.

یک منبع نظامی بامداد پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی عملیات هجومی به منطقه جبل الرضعه در الاقروض در استان تعز انجام دادند که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از مزدوران دشمن شد.

این منبع همچنین افزود که یک دستگاه بولدوزر مزدوران در شمال ارتفاعات رویشان در ناحیه موزع در استان تعز منهدم شد.

یادآور می شود در تازه ترین تحولات درگیری های یمن و تجاوز ائتلاف عربی به رهبری عربستان به آن کشور، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی دیروز(چهارشنبه) خسارت های گسترده ای به مزدوران سعودی وارد کردند.

تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن یک مزدور را در شمال صحرای میدی به قتل رساندند و هفت مزدور در صرواح از توابع استان مارب کشته شدند.

تعدادی از سران مزدوران از جمله یوسف عبدالله ناصر مزنان الحارثی، حسین محسن حسین المتاش الحارثی، حسین عبدالکریم جذنان المصعبی بر اثر انفجار خودروشان در شبوه پس از تلاش برای نفوذ به جبهه عسیلان که با مقاومت ارتش و نیروهای مردمی یمن مواجه شد، زخمی شدند.

همچنین توپخانه ارتش و کمیته های مردمی تجمع مزدوران آل سعود را در شمال صحرای میدی و رقابه الحمر در استان نجران هدف قرار دادند و خسارات گسترده ای به آنان وارد کردند.   

تجمع سربازان سعودی در نشمه واقع در بخش الربوعه در استان عسیر با توپخانه و تجمع سربازان آل سعود و مزدوران در الهنجر و پایشگاه الشبکه در این استان با خمپاره آتشباری شده است.  

پربیننده ترین خبرها