ویدیو؛ استقبال باشکوه لبنان از آزادگان مقاومت اسلامی

جمعه 13 مرداد 1396 - 03:46

اسیران آزاد شده حزب الله از طریق گذرگاه مرزی القاع وارد خاک لبنان شدند.

العالم - لبنان

اسرای آزادشده، موسی کورانی، احمد مزهر، محمد الشعیب، حسن نزیه طاها،محمد جواد یاسین هستند. سرلشکر ابراهیم عباس مدیر کل اداره امنیت عمومی لبنان نیز این اسرا را همراهی می کرد.

مقامات امنیتی سوریه و شخصیت های حزب الله به استقبال اسیران آزاد شده حزب الله آمده بودند. هزاران تن برای استقبال از آزادگان حزب الله به منطقه القاع آمدند و مراسم باشکوهی برای استقبال از این آزادگان ترتیب داده شد.

مادر محمد جواد یاسین اسیر آزاد شده حزب الله برای استقبال از پسرش از مجدل السلم به منطقه مرزی القاع آمده است. او از ظهر به این جا آمده بود تا از پسرش استقبال کند. مادر محمد جواد یاسین گفت: این لحظات طولانی ترین لحظات برای من است. من نمی توانم احساسات خود را از آزادی پسرم توصیف کنم و از اینکه با پسرم تلفنی صحبت کرده ام خوشحال هستم.

همسر حسن طاها از منطقه هرمل به منطقه مرزی القاع آمده بود. وی گفت: از آزادی همسرم بسیار خوشحالم. شما خوشحالی ما را از چشم های ما و مردم می توانید ببینید. ما مدت ها منتظر این لحظه بودیم. ما همیشه انتظار چنین لحظه ای را می کشیدیم و چیز دیگری جز این را متصور نبودیم. ما از سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله تشکر می کنیم، سید حسن بالای سر ما جا دارد. امیدوارم خوشحالی پیروزی ما دائمی باشد.

اسرای آزاد شده حزب الله در میان استقبال باشکوه مردم لبنان و بر فراز دست های لبنانی ها وارد خاک این کشور شدند.

این لحظات در تاریخ لبنان و تاریخ مقاومت ثبت خواهد شد.

طی سه روز سه پیروزی برای حزب الله رقم خورد. مقاومت توانست پیکر پاک شهدا را باز پس بگیرد، آخرین تروریست های جبهه النصره از خاک لبنان خارج شدند و هم اکنون شاهد بازگشت پنج اسیر حزب الله به خاک وطن هستیم.

پربیننده ترین خبرها