خطر محرومیت در کمین استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا/ النصر عربستان اولین قربانی!

خطر محرومیت در کمین استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا/ النصر عربستان اولین قربانی!
جمعه 13 مرداد 1396 - 14:44

تیم فوتبال النصر عربستان به نظر می‌رسد اولین محروم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این زنگ خطری برای سرخ آبی‌ها است.

العالم _ ایران

درحالی که کمتر از یک ماه به ضرب الاجل AFC برای باشگاه‌های فوتبال بدهکار نمانده است به نظر می‌رسد اولین قربانی عدم تسویه بدهی یک باشگاهی عربستانی خواهد بود.

AFC پیش از این به تمام باشگاه‌ها تا تاریخ 31 آگوست(9 شهریور) مهلت داد تا تمام بدهی‌های خود را تسویه کنند در غیر این صورت مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 را ندارند.

این هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که بدهی‌های زیادی دارند زنگ خطری است که نمی‌توانند به راحتی از کنارش رد شوند.

امروز روزنامه «الیوم» عربستان خبر داد: فرصت کسب مجوز النصر برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 بسیار کم است زیرا بدهی‌های زیاد این باشگاه به نظر نمی‌رسد تا موعد اعلام شده از سوی AFC تسویه شود.

النصر برای کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید مبلغی نزدیک به 121 میلیون ریال عربستان(بیش از 100 میلیارد تومان) پرداخت کند که پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه دور از انتظار است.

این درحالی است که باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مبالغی میلیاردی بدهکار هستند و در صورت تسویه نکردن تا تاریخ 9 شهریور حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا 2018 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بنا بر اعلام مدیر عامل استقلال، آبی‌پوشان 70 میلیارد تومان بدهی دارند. همچنین برخی کارشناسان میزان بدهی پرسپولیس را بیش از 100 میلیارد تومان ارزیابی می‌کنند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها