الحوثی به سودانی های اعزامی به یمن:شما هم می میرید..!

الحوثی به سودانی های اعزامی به یمن:شما هم می میرید..!
جمعه 13 مرداد 1396 - 18:55

رئیس کمیتۀ انقلابی جنبش انصار الله، به نیروهای سودانی که برای پشتیبانی از ائتلاف سعودی تجاوز به یمن موسوم به نیروی "پشتیبانی سریع" عازم منطقه شده اند، هشدار مرگ و نابودی داد.

العالمیمن

"محمد علی الحوثی"، در پیام هایی روی صفحه های فیس بوک و توییتر خود نوشت: دار و دستۀ البشیر، بار دیگر برای جبهه های آدم سوزی یمن، سربازانی تازه می فرستند و به امید خدا، ملت یمن قادر به مقابله با آنان و نابودیشان است.

الحوثی، مخالفت سران قبایل جنجوید با اعزام فرزندانشان برای جنگ در یمن را موضعی مثبت دانست و از مردم آزادۀ سودان خواست سربازانی که قرار است به یمن اعزام شوند را نصیحت کنند تا از تصمیم خود منصرف شوند.

وی سپس در این راستا، مردم سودان را به پند گرفتن از عکس های کشته های سودانی فراخواند که از چند هفتۀ پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند.

این مقام حوثی سپس اظهارات فرماندۀ یگان شانزدهم سودان به سربازان جدیدی که قرار است به یمن اعزام شوند را یادآور شد که از آن ها خواست مانند سربازان سودانی پیش از خود نباشند که به سرعت کشته شدند یا گریختند.

سربازان قبلی سودانی، پس از کشته شدن فرمانده و همرزمانشان، از ادامه جنگ دست کشیدند و خواهان برگشت به کشور شدند.

گفتنی است که شبکۀ سودانی الشروق، روز سه شنبه، تصاویری از یک گروه جدید از گردان های موسوم به پشتیبانی سریع پخش و اعلام کرد که این نیروها، در راه اعزام به یمن جهت پیوستن به نیروهای سعودی هستند.

پیش از این، رسانه های یمنی از خسارت های سنگین نیروهای سودانی در درگیری های ساحل غربی خبر داده بودند و دولت سودان، با صدور بیانیه ای این اخبار را تکذیب کرده بود، اما رسانه های یمنی، به سرعت اقدام به انتشار فیلم ها و ویدئوهای مربوط به کشته های سودان کرده، همۀ رشته های دولت سودان را پنبه کردند.

پربیننده ترین خبرها