چه تعداد میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف روحانی حضور دارند؟

چه تعداد میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف روحانی حضور دارند؟
شنبه 14 مرداد 1396 - 10:22

نعمتی از حضور ۱۲۰۰ میهمان داخلی و خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن پارلمان خبر داد.

العالم - ایران

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی در مجلس، اظهار داشت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور رأس ساعت 17 امروز (شنبه 14 مرداد) در صحن پارلمان آغاز می‌شود.

وی درباره حضور میهمانان در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، افزود: در این مراسم 500 میهمان خارجی و 700 میهمان داخلی حضور می‌یابند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه استقبال گسترده‌ای از سوی کشور‌های منطقه برای حضور در مراسم تحلیف شده است، گفت: هیئت‌ها و مقامات بلندپایه‌ای از قاره‌های اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا در این مراسم حضور می‌یابند.

نعمتی با بیان اینکه همه مسئولان علاقه‌مند هستند که مراسم تحلیف در سطح بین‌المللی برگزار شود، تصریح کرد: تمامی ارکان‌ مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل جهت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور را دارند و امیدوارم مراسمی در خور شأن و منزلت کشور برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به استقبال کشورهای منطقه برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، خاطرنشان کرد: با توجه به موج ایران‌هراسی که برخی کشورهای منطقه به علیه ایران به راه انداخته‌‌اند، اما استقبال کشورهای منطقه در سطوح عالی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور مطلوب بوده است.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها