بند جالب استقلالی‌ها برای قرارداد با پدیده جوان این فصل خود!

بند جالب استقلالی‌ها برای قرارداد با پدیده جوان این فصل خود!
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 16:39

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران توضیحاتی پیرامون قرارداد مهدی قائدی با تیم استقلال ارائه داد.

العالم _ ایران

بهتاش فریبا درباره تساوی خانگی استقلال برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در این مسابقه باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. متأسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. به نظر من استقلال نسبت به بازی اول از لحاظ فنی شرایط بهتری داشت، ولی در این مسابقه بدشانسی آوردیم. داور هم پنالتی صحیح ما را نگرفت و حتی عبدالله ویسی هم تأکید کرد که باید برای استقلال پنالتی گرفته می‌شد.

وی در واکنش به نگرانی هواداران استقلال و اینکه تیم استقلال در بازی اخیر پنج امتیاز از دست داده است، گفت: هواداران همیشه نگران شرایط تیم هستند. به‌هر حال ما در شروع لیگ پنج امتیاز از دست داده‌ایم، ولی دیگر نباید اجازه بدهیم تا فاصله استقلال با صدر جدول بیشتر شود. البته پیشرفت فنی تیم برای ما خوشحال‌کننده است و بازیکنان جدیدی که کسب کرده‌ایم در بازی با استقلال خوزستان توانستند خودشان را نشان دهند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال افزود: پژمان منتظری روز خوبی داشت و برای مهم بود که مجتبی جباری بعد از مدت‌ها با پیراهن استقلال بازی کند. مهدی قائدی هم عملکرد خوبی داشت و دیگر بازیکنان جدید استقلال نیز توانستند نمایش خوبی داشته باشند. البته می‌دانیم که در بازی‌های آینده باید نتیجه بگیریم و امتیاز از دست دادن می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.

فریبا درباره درخشش قائدی در بازی برابر استقلال خوزستان تصریح کرد: قائدی بازیکن جوانی است که می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. ما زمانی که می‌خواستیم با او قرارداد امضا کنیم در برگه قراردادش این موضوع قید شد که مهدی نباید تنها در تهران باشد. خوشبختانه پدر و مادر قائدی هم به تهران آمدند و در کنار او زندگی می‌کنند. امیدوارم که او در فوتبال پیشرفت کند.

وی با اشاره به بازی روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته سوم خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها در لیگ ایران سخت است و ما بازی آسان نداریم. امسال هدف‌مان قهرمانی است و باید خوب امتیاز جمع کنیم. در بازی با تراکتورسازی هم محکوم به برد هستیم و باید نتایج دو هفته اخیر را جبران کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها