نتیجه‌ای تاریخی برای کشتی فرنگی/ ایران قهرمان جوانان جهان شد

نتیجه‌ای تاریخی برای کشتی فرنگی/ ایران قهرمان جوانان جهان شد
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 18:55

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نخستین بار در تاریخ این رشته عنوان قهرمانی جوانان جهان را بدست آورد.

العالم _ ایران

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران پیش از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان در فنلاند، در رقابتی نزدیک با روسیه عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در روز نخست این رقابت‌ها توسط پویا دادمرز و کرامت عبدولی موفق به کسب دو مدال طلا شده بود در روز پایانی این رقابت‌ها دو فینالیست در اوزان 66 و 84 کیلوگرم دارد. همچنین امین میرزازاده در سنگین وزن برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

با توجه به 27 امتیازی که تیم ایران در روز نخست این رقابت‌ها به دست آورد، در مجموع و با توجه به داشتن دو فینالیست و یک کشتی در دیدار رده‌بندی شانس رسیدن به حداکثر 59 و حداقل 55 امتیاز را خواهد داشت که با این اوصاف قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جهانی مسجل می شود.

از سوی دیگر روسیه نیز که در روز نخست 21 امتیاز کسب کرده بود در روز پایانی رقابت‌ها یک کشتی‌گیر در فینال دارد و سه کشتی‌گیر روس نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند و روس‌ها شانس کسب حداکثر 55 و حداقل 49 امتیاز و ایستادن بر سکوی دوم جهان را خواهند داشت.

در بدترین حالت ممکن تیم‌های روسیه و ایران در امتیاز 55 با یکدیگر مساوی خواهند شد که در آنصورت نیز تیم ایران بواسطه داشتن تعداد طلای بیشتر عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها