سارق حرفه ای کارت های عابر را شناسایی کنید

سارق حرفه ای کارت های عابر را شناسایی کنید
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 19:44

 پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: شهروندان درصورت شناسایی سارق حرفه ای کارت های عابربانک و داشتن هر اطلاعاتی با شماره 51055431 تماس بگیرند.

العالم - گوناگون

در 12 تیر ماه امسال فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 35 تهران اعلام کردکه فرد یا افرادی با سرقت کارت عابر بانکش اقدام به برداشت غیرقانونی بیش از 12 میلیون تومان از حساب وی کردند.
همچنین با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'برداشت غیرمجاز پول' و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 35 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
بنابر این گزارش مالباخته پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی گفت : در حال استراحت درخانه متوجه پیامک روی گوشی خود شده، زمانی که به سراغ گوشی تلفن همراه خود رفتم، در کمال تعجب متوجه شده که مبلغ 12 میلیون و 600 هزار تومان از حساب عابر بانکم کسر شده است. 
همچنین با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش بانکی حساب متعلق به مالباخته، اطلاع پیدا کردند مردی حدود 35 ساله با مراجعه به یک واحد تجاری در بازار حضرتی، اقدام به خرید 6 کارتن سیگار خارجی به مبلغ 12 میلیون و 600 هزار تومان کرد که با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته، تصویر این شخص شناسایی و در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است، لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد وی را از طریق شماره تماس 51055431 در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع : irna

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها