حمله به یک پادگان نظامی در ونزوئلا+ویدئو

يکشنبه 15 مرداد 1396 - 19:45

یک رهبر نزدیک به حزب حاکم ونزوئلا اعلام کرد  تروریست ها  روز یکشنبه به یک پایگاه نظامی در والنسیا در شمال ونزوئلا حمله کردند. 

وی پس از انتشار ویدیویی که در آن مردان با پوشش نظامی در حالی که اعلام شورش علیه دولت می کردند نشان داده شد، این خبر را اعلام کرد. 
دیوسدادو کابلو Diosdado Cabello معاون رئیس حزب حاکم ونزوئلا در توئیتی نوشت  سحرگاه یکشنبه، مهاجمان تروریست وارد فورت پاراماسی Fort Paramacay در والنسیا شدند و به نظامیان حمله کردند.  
این منبع اعلام کرد شمار بسیاری از این ‌ تروریست ها  دستگیر شده اند. 
کابلو یکی از اعضای مجلس مؤسسان ونزوئلا است. وی از نظامیان نزدیک به هوگو چاوز است و از سال 2012 تا 2016 ریاست مجمع ملی ونزوئلا را به عهده داشت. 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس، ویدیویی که احتمالا توسط یک هنگ زرهی در والنسیا در 180 کیلومتری شمال کاراکاس گرفته شده بود، روز یکشنبه در شبکه های اجتماعی و شمار بسیاری از رسانه های ونزوئلایی منتشر شد. در این ویدیو مردی نشان داده شده است که خود را افسر معرفی کرده و ‌ برای شورش مشروع علیه استبداد مرگبار نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا  اعلام آمادگی کرد. 
این مرد که خود را سروان خوان کاگوئاریپانو  Juan Caguaripano معرفی کرد در این فیلم در کنار 15 مرد که صورتهایشان نقاب داشت و برخی از آنها مسلح بودند بود. 
این مرد گفت  این یک کودتا نیست. این یک اقدام مدنی و نظامی برای برقراری نظم مبتنی بر قانون اساسی است. 
کابلو گفت : وضع کاملا عادی در دیگر یگان های نظامی کشور حاکم است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها