اعطای روادید سرزمین‌های اشغالی به وبلاگ‌نویس ایرانی

اعطای روادید سرزمین‌های اشغالی به وبلاگ‌نویس ایرانی
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 23:21

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: به یک وبلاگ‌نویس ایرانی به دلایل بشردوستانه اجازه ورود بدون وقفه به سرزمین‌های اشغالی داده می‌شود.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

رویترز نوشت: اسرائیل روز یکشنبه به یک وبلاگ‌نویس ایرانی که مدعی بود به دلیل فشارهای ایران از کشور خارج شده است، پیشنهاد اقامت در اسرائیل را داد. 

در این گزارش با اشاره به خبر روزنامه «تایمز آو اسرائیل» نوشت شده است: «ندا امین» وبلاگ‌نویس ایرانی در سال ۲۰۱۴ با {ادعای} اخراج از ایران به ترکیه رفته و اسرائیل نیز کار در یک وبسایت خبری را به او پیشنهاد کرده‌ است. 

«تایمز آو اسرائیل» نوشت: امین برای جلوگیری از بازگشت به ایران در دادگاه تلاش کرده و به دنبال کشور دیگری است که به عنوان پناهنده به آنجا مهاجرت کند. 

رویترز نوشت: ایرانی‌ها اجازه سفر به اسرائیل را ندارند اما بعد از درخواست فدراسیون روزنامه‌نگاری اسرائیل «اریه دری» وزیر امور داخلی اسرائیل گفته به این ایرانی ۳۲ ساله روادید ویژه سرزمین‌های اشغالی داده خواهد شد. 

او مدعی شده جان این روزنامه‌نگار در خطر است و بنا به آن چه که اهداف بشردوستانه  خوانده است، اجازه ورود بدون وقفه او به سرزمین‌های اشغالی داده می‌شود.

سردمداران صهیونیست در حالی از اهداف بشردوستانه سخن می گویند که دست سران  این رژیم به خون دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته است و با فریب برخی افراد از آنها برای ترور و اقدامات ضد بشری استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌تر از احتمال دیپورت «ندا امین» خبر داده بودند. او خبرنگار «تایمز آو اسرائیل» است که مدت سه سال در ترکیه پناهنده بوده است. گفته می شود امین توسط دولت ترکیه درحال دیپورت به ایران بوده است.

پربیننده ترین خبرها