واکنش مدیرعامل استقلال به اختلاف ۵ امتیازی با پرسپولیس

واکنش مدیرعامل استقلال به اختلاف ۵ امتیازی با پرسپولیس
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 22:18

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است انتقادات هواداران نسبت به اختلاف امتیاز به وجود آمده بین پرسپولیس و استقلال منطقی نیست و ۲۸ هفته از لیگ مانده و پرسپولیس در این میان امتیاز از دست خواهد داد.

العالم - ایران

استقلال لیگ برتر را با یک شکست و یک تساوی و بدون گلزده آغاز کرد و همین موضوع کافی بود تا کارشناسان و هواداران این تیم انتقاداتی نسبت به وضعیت کنونی استقلال داشته باشند و این در حالی است که پرسپولیس دو بازی خود را پیروز شده و اختلافش با استقلال ۵ امتیاز است.

سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال درباره ۵ امتیاز اختلاف با پرسپولیس گفت:«اصلا چنین چیزی نیست چراکه لیگ ۳۰ بازی دارد و تیم‌ها می‌برند و می‌بازند. مگر فصل قبل همین تیم‌های بزرگ بازی‌هایشان را واگذار نکردند. مگر الان سپاهان و تراکتورسازی شکست نخورده‌اند. چون تیم ما تغییرات زیاد داشته و بازیکنان جدید زیادی گرفتیم احتیاج به زمان داریم تا بازیکنان جا بیفتند و هماهنگ شوند. به نظر من از نیمه دوم بازی با استقلال‌خوزستان تیم ما شرایط خودش را پیدا کرد. سرمربی تیم بازیکنان خود را پیدا کرده است و الان راحت می‌تواند تیم را کوچ کند. ما از این هفته فکر می‌کنم شرایطمان خیلی بهتر از قبل می‌شود.»

 

خبرآنلاین

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها