هلاکت 10 مزدور سعودی در حملات یمن ها

هلاکت 10 مزدور سعودی در حملات یمن ها
سه شنبه 17 مرداد 1396 - 20:08

در عملیات انتحاری و انفجار حاصل از آن در اردوگاه مزدوران سعودی در استان ابین در جنوب یمن، دست کم 10 نظامی کشته و دهها نفر مجروح شدند.

العالم - یمن

یک منبع محلی به شبکه العالم گفت عنصر انتحاری با خودرو بمب گذاری شده به اردوگاه لشکر 103 در شهر لودر حمله کرد که در اثر آن دست کم 10 نفر کشته و چند نفر مجروح شدند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی در گفت و گو با شبکه العالم از کشته شدن سه و مجروح شدن چهار مزدور در کمین ارتش و کمیته های مردمی خبر داد. آنها یک خودرو نظامی را در منطقه الخلیفین در خب و الشعف واقع در شرق استان الجوف هدف قرار دادند.

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی امروز اردوگاه التداوین وابسته به نیروهای متجاوز سعودی در شرق مأرب را هدف قرار دادند. منابع محلی گفتند انفجارهای شدید، منطقه را به لزره در آورده است. این اردوگاه صدها نظامی سعودی و اماراتی و اتاق عملیات متجاوزان را در خود جای داده است.

در بخش دیگری از تحولات میدانی نبرد مردم یمن علیه متجاوزان سعودی، مواضع مزدوران عربستان در مناطقی از استانهای البیضاء و نجران مورد هدف توپخانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی قرار گفت.

همچنین در جیزان و نجران دو نظامی سعودی و یک مزدور مورد هدف تک تیراندازها قرار گرفتند.

در تعز حمله مزدوران سعودی به  شهروندان  موجب شهادت دو نفر از افراد بیگناه شد و هواپیماهای سعودی منطقه صرواح در استان مارب را بمباران کردند.

حملات توپخانه ای کور و بی هدف مزدوران سعودی به مناطق مسکونی در اطراف کارخانه های سیمان و صابون در تعز در مرکز یمن هم موجب شهادت 3 نفر و مجروح شدن چهار کودک شد.

202

پربیننده ترین خبرها