درخشش العالم در روز خبرنگار + ویدیو

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 10:07

سازمان صدا و سیما، در روز خبرنگار مراسم باشکوهی را برای تقدیر از فعالان این عرصه در رسانه ملی برگزار کرد. 

العالم - ایران

رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبکه العالم گفت: خبرنگاران قشر فوق العاده مهم و تعیین کننده در رسانه ها هستند، و در رسانه ملی نیز همینطور است.
دکتر علی عسکری خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته به طور پراکنده برنامه هایی برای خبرنگاران برگزار می شد و از آنان تقدیر به عمل می آمد، اما امسال تصمیم گرفتیم که کل رسانه ملی، در معاون سیاسی، استانها، معاونت برونمرزی، صدا و خبرنگاران جوان، و همه کسانی که در حوزه خبر دررسانه ملی کار می کنند در اینجا جمع شوند و بزرگداشتی گرفته شود.
وی افزود: به حمد الله این کار انجام شد و برنامه باشکوهی بود و امیدواریم در سالهای آینده ادامه پیدا کند و بتواند در ارتقای فعالیت خبرنگاری مفید باشد، و خبرنگارانی که دارای عملکرد بالا هستند شناسایی و در اینجا تشویق شوند تا سطح کار ارتقا یابد. 
دکتر پیمان جبلی معاون برونمرزی سازمان صدا و سیما نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار العالم گفت: برای حضور پیروزمندانه و قدرتمند در صحنه رسانه، باید شبکه و مجموعه ای بسیار قوی از خبرنگاران داشته باشیم. 
جبلی افزود: ما بسیار افتخار می کنیم شبکه ای قدرتمند و با تجربه و شجاع مانند العالم را داریم، ما همچنین به همکاران، خبرنگاران، و شهدا و مجروحان رسانه افتخار می کنیم.
در این مراسم از حدود صد خبرنگار به دلیل فعالیتهایشان در انتقال اخبار از عرصه ها و میدانهای مختلف تقدیر شد، به ویژه خبرنگاران عرصه های نبرد، که شبکه خبری العالم نقش بارز و برجسته ای در این زمینه داشته است.  

پربیننده ترین خبرها