معاون تبلیغات دفتر حزب‌الله لبنان در نماز جمعه:

ملت ایران را شریک همه پیروزی‌های مقاومت اسلامی می‌دانیم

ملت ایران را شریک همه پیروزی‌های مقاومت اسلامی می‌دانیم
جمعه 20 مرداد 1396 - 13:06

معاون تبلیغات دفتر حزب‌الله لبنان در تهران گفت: ملت ایران همواره الگوی همه مقاومت‌ها و فداکاری‌ها در جهان اسلام بوده و ما ملت ایران را شریک پیروزی‌های مقاومت اسلامی می‌دانیم.

العالم _ ایران

 علی طفیلی معاون تبلیغات دفتر حزب‌الله لبنان در تهران، در سخنان پیش از خطبه این هفته نمازجمعه تهران به مناسبت سالگرد پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه گفت: این جنگ کوچکی نبود که اثراتش فقط برای آن برهه زمان باشد.

وی افزود: این یک جنگ بین‌المللی بود بیشتر کشورهای عربی و آمریکا با تامین مالی و اسلحه رژیم صهیونیستی به جنگ لبنان و مقاومت وارد شدند.

طفیلی تاکید کرد: اما با حمایت بی‌دریغ کشور عزیز ایران، ملت و مقاومت لبنان در مقابل همه آنان ایستاد و به پیروزی رسید و این پیروزی شروع از بین رفتن رژیم غاصب را رقم زد. این تحلیلی است که خود صهیونیست‌ها ارائه می‌دهند.

معاون تبلیغات دفتر حزب‌الله لبنان در تهران افزود: اهمیت این شکست در ذهن رژیم غاصب اگر از ما بیشتر نباشد کمتر نیست و اکنون نیز پس از ورود مقاومت به جبهه‌های بزرگتر در سال‌های اخیر روند نابودی صهیونیست‌ها تصریح یافته و این یک شعار نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا و کشورهای عربی این بار در برابر مقاومت اسلامی، تکفیری‌ها را جمع کردند و بدون هیچ محدودیتی به آنان کمک مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی کردند.

طفیلی ادامه داد: با این حال امروز هم پیروزی محور مقاومت را می‌بینیم و نقطه عطف همه این پیروزی‌ها انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغات دفتر حزب‌الله لبنان در تهران تاکید کرد: پیروزی حزب‌الله در جنگ 33روزه نتیجه تبعیت رزمندگان حزب‌الله و انقلاب اسلامی از فرمایش امام (ره) بود که فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی گفت: ملت ایران همواره الگوی همه مقاومت‌ها و فداکاری‌ها در جهان اسلام بوده و ما ملت ایران را شریک پیروزی‌های مقاومت اسلامی می‌دانیم.

طفیلی در پایان با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه اظهار داشت: همه باید از ولایت تبعیت کنیم و پیروزی‌های حزب‌الله را مرهون تبعیت از راه امام و ولایت فقیه امام خامنه‌ای می‌دانیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها