واکنش پدر و مادر شهید حججی به شهادت محسن

واکنش پدر و مادر شهید حججی به شهادت محسن
جمعه 20 مرداد 1396 - 17:20

پدر شهید محسن حججی گفت: محسن از کودکی به دنبال برنامه های فرهنگی و دینی بود و در سنین نوجوانی و جوانی به اردوهای راهیان نور پیوست و خادم زائران مناطق جنگی شد.

العالم - ایران

حاج آقا حججی با بیان اینکه محسن پس از پیوستن به لشگر 8 نجف اشرف به عنوان مستشارنظامی به سوریه اعزام شد افزود: پسرم پس ازبازگشت از عملیاتی در شهر حلب سوریه روحیه اش دگرگون شد و با وجود اینکه دارای یک فرزند کوچک بود به عنوان داوطلب می خواست به سوریه بازگردد.

وی با اشاره به اینکه محسن علاقه بسیاری به اهل بیت (ع) داشت و مهمترین هدف وی از اعزام به سوریه همجواری با حضرت زینب بود گفت:در ماه رمضان امسال محسن خانواده را به سفر مشهد برد و دراین سفر متوجه شدیم که چون از طرف لشگر حاضر به اعزام او به سوریه نبودند محسن متوسل به امام رضا(ع) شده بود و از ما نیز برای این نیت خود التماس دعا داشت.

پدراین شهید با اشاره به انتشار تصاویر تروریستها در هنگام به شهادت رساندن محسن افزود: با دیدن این تصاویر یاد دوران دفاع مقدس افتادم و افتخار کردم که فرزندم در دهه نود یاد و راه امام و شهدا را زنده نگه داشته است.

مادر شهید حججی هم در ادامه با اشاره به استقامت و رشادت فرزندش در برابر تروریست های تکفیری با وجود اینکه جراحات جسمی داشت گفت: محسن همیشه برای رسیدن به هدفش که شهادت بود از من می خواست که برایش دعا کنیم.

وی با اشاره اینکه پس از شنیدن خبر اسارت فرزندم با وجود اینکه از حضرت زینب خواسته بودم فرزندم را سالم بازگرداند برای شهادتش دعا کردم چون نمی خواستم تروریست ها با ازار و اذیت او شاد شوند افزود: پیش از شنیدن خبر شهادت محسن به زیارت قبور شهدای گمنام رفته بودم و از آنها خواستم یک خبر خوش از فرزندم برسد و یک ساعت بعد خبر شهادت فرزندم را برایم آوردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها