برای اولین بار.. مانور مشترک فلسطین، اردن و رژیم صهیونیستی

برای اولین بار.. مانور مشترک فلسطین، اردن و رژیم صهیونیستی
جمعه 20 مرداد 1396 - 21:46

فلسطین اشغالی، اردن و رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با شرایط فوق العاده و امداد و نجات از جمله مقابله با آتش سوزی های وسیع و نجات از زیر آوار برای اولین بار به زودی مانور مشترک برگزار می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه "اسرائیل الیوم" نوشت: با وجود تنش های موجود در روابط سه طرف به دلیل بحران مسجد الاقصی، این مانور برگزار می شود.

قرار است این مانور با عنوان "Middle East Forest Fire" (آتش سوزی جنگل در خاورمیانه) از 22 تا 26 اکتبر با نظارت اتحادیه اروپا برگزار شود.

این روزنامه نوشت: فرانسه، ایتالیا و اسپانیا و نیروهایی از چند کشور دیگر هم به این مانور خواهند پیوست.

در این مانور مقابله با آتش سوزی جنگل در "کرمل" واقع در منطقه "یتیر" در جنوب الخلیل و "آماتیسا" در منطقه "لخیش" که از جنوب کرانه باختری تا دریای مدیترانه وسعت دارد، شبیه سازی خواهد شد.

در این مانور همچنین در یک منطقه مسکونی در نقب خطرهایی که ممکن است در چنین شرایطی ساختمان ها و مرکز فرهنگی "جو الون" را تهدید کند و نیز نحوه نجات مردم از زیر آوار شبیه سازی خواهد شد.

دو فروند بالگرد، 60 امدادگر و 40 دستگاه خودروی آتش نشانی و 15 کادر پزشکی از اردن و دو فروند هواپیمای آتش نشانی، یک فروند پهپاد، یک فروند هواپیمای ترابری برای انتقال افراد و 15 نفر امدادگر و نیز 40 دستگاه خودروی آتش نشانی از فلسطین اشغالی در این مانور شرکت خواهند کرد.

قرار است فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و کرواسی هم با تعدادی هواپیمای آتش نشانی و اعزام کادرهای پزشکی و امداد و نجات در این مانور شرکت کنند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها