رونمائی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش در هفته دفاع مقدس

رونمائی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش در هفته دفاع مقدس
جمعه 20 مرداد 1396 - 19:05

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت که از دستاوردهای جدید این نیرو در حوزه های دفاعی و نظام همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال در مهرماه رونمایی خواهد شد.

العالم- ایران 

امیر سرتیپ علی جهانشاهی روز جمعه در حاشیه یادواره شهدای روستای نیاک ارتقاء بالگردها ، ادوات زرهی ، بهینه سازی ادوات زرهی ، تجهیز یگان ها و سلاح های انفرادی و مهمات را از جمله این دستاوردها برشمرد.
وی گفت که در 29 فروردین ماه امسال به مناسبت گرامیداشت روز ارتش ، بخشی از دستاوردهای نیروی زمینی ارتش در راستای افزایش قدرت و توان دفاعی کشور رونمایی شده بود و این دستاوردها که در تعامل با دانشگاهها و مراکز صنعتی کشور همواره در حال ارتقاء و پیشرفت است ، بر اساس اولویت بندی رونمایی می شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود : رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروهای مسلح سه خواسته از نیروی زمینی ارتش داشتند و این نیرو در راستای تحقق این خواسته ها شامل ارتقای تحرک ، کارآمدی و پاسخ به نیازهای عملیاتی در سال جاری اولویت بندی کرده است .
وی ادامه داد : ما در سطح نیروی زمینی ارتش امسال توجه ویژه ای به ارتقای سطح ایمان ، آموزش ، نوآوری ، خلاقیت ، تجهیز یگان ها به تجهیزات مورد نیاز، تغییر در ساختار برخی ازتیپ های تکاور به تیپ های واکنش سریع و تیپ های پیاده و تکاور به تیپ های متحرک داشته ایم و طرح ها و برنامه های خوبی نیز درحال اجراست.
امیرسرتیپ جهانشاهی گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی در آمادگی کامل به سر می برند و هر ماموریتی که به هر یک از نیروهای جان برکف این کشور داده شود ، براساس شرح وظایف سازمان برای حراست و پاسداری از ایران اسلامی ، قرآن ، اسلام و مواضع جمهوری اسلامی در برابر کوچک ترین تحرک دشمن ، اقدام سریع و مقابله به مثل خواهند داشت.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها