۱.۵میلیارد تومان خسارات سیل در شفت گیلان

۱.۵میلیارد تومان خسارات سیل در شفت گیلان
شنبه 21 مرداد 1396 - 07:22

فرماندار شفت با اشاره به باراش شدید باران و خسارت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی گفت: با اقدامات انجام شده تمامی راه های ارتباطی و روستایی شهرستان شفت باز است.

العالم ـ گوناگون 

محمدرضا محسنی بعدازظهر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت در استان گیلان با اشاره به باراش شدید باران از شب گذشته در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه براثر این بارش و جاری شدن سیل خساراتی به پل ها، راه روستایی، برق، گاز، آب و سردهنه ها وارد شده است.

وی میزان خسارت وارد را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: در ساعات ابتدایی بارش دستگاه های خدماتی، امدادی ، راهداری، گاز، برق، آب و سایر ارگان ها مربوطه وارد کار شدند.

به گزارش مهر، فرماندار شفت با اشاره به اقدامات خوب و به موقع از سوی این دستگاه ها، گفت: تلاش شده تا خدمات رسانی به گونه ای انجام شود که شهروندان و مسافران دچار مشکل نشوند.

محسنی با تأکید بر اینکه دستگاه های امدادی، خدماتی و راهداری تا پایان این وضعیت در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعامل و همکاری همه جانبه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی و روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها