نوت 8 با نمایشگر حساس‌به‌فشار می‌آید!

نوت 8 با نمایشگر حساس‌به‌فشار می‌آید!
شنبه 21 مرداد 1396 - 10:29

شاید در نظر اول زیاد هم غافلگیرکننده نباشد اما رسانه‌های کره جنوبی امروز خبر داده‌اند که گلکسی نوت ۸ سامسونگ مجهز به نمایشگر حساس به فشار (Force Touch) خواهد بود.

العالم - فضای مجازی

سامسونگ همین حالا هم در گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس از تکنولوژی نمایشگر حساس به فشار بهره برده است اما این بهره‌گیری در سطحی محدود  بوده و حتی می‌توانیم بگوییم بزرگترین کاربردش به دست آوردن دل کسانی است که برای دکمه‌های فیزیکی دلتنگ شده‌اند.

حالا این‌که آیا نوت ۸ هم مثل پرچم‌دار قبلی سامسونگ با همین میزان محدودیت از نمایشگر حساس به فشار استفاده ‌می‌کند یا قرار است تمامی سطح نمایشگر مجهز به این تکنولوژی باشد، سوالی است که زمان به آن پاسخ خواهد داد. با این همه شایعاتی را هم از قبل به یاد داریم که بر واکنش صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۸ به فشارِ بیشتر هنگام لمس نمایشگر تاکید می‌کردند.

این‌طور که اخبار و شایعات می‌گویند گلکسی نوت ۸ قرار است اول شهریور معرفی شود و عرضه‌ی آن در بازار کره جنوبی هم از ۲۴ شهریور آغاز می‌شود. پرچم‌دار بعدی سامسونگ نمایشگری ۶٫۳ اینچی خواهد داشت و میزان رم آن احتمالا کمتر از ۶ گیگابایت نخواهد بود. نقل دوربین دوتایی این گوشی هوشمند هم از مدت‌ها پیش بر سر زبان‌هاست. با این حساب یکی دو هفته‌ای صبر و تحمل کافیست تا از چندوچون تکنولوژی‌های به کار رفته در نمایشگر نوت ۸ سر دربیاوریم. 

 

مجله دیجی کالا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها