انتقام مرگبار از هم خوابگاهی آزارگر

انتقام مرگبار از هم خوابگاهی آزارگر
شنبه 21 مرداد 1396 - 11:19

پسری که مدعی است در دوران راهنمایی مورد آزار و اذیت هم خوابگاهی خود قرار گرفته است، نقشه انتقام‌جویانه‌ای کشید، او عامل آزار را در کارگاه گچبری اش به قتل رساند.

العالم ـ گوناگون

روزنامه ایران نوشت، 27 شهریور 95، جسد پسری 20 ساله در یکی از کارگاه‌های گچبری در شرق تهران کشف شد.
سعید با اصابت جسم سخت به سرش دچار جراحت شدید شده و جان خود را از دست داده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد فردی ناشناس با تلفن همراهش تماس گرفته و با جا زدن خود به عنوان یکی از دوستان قدیمی‌اش، او را به قتلگاه کشانده است.
20 روز بعد از حادثه، پسری 18 ساله به نام رحیم با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت خود را قاتل سعید معرفی کرد و گفت: «در دوران راهنمایی در خوابگاه زندگی می‌کردم. سعید دو سال از من بزرگ‌تر بود، اما در خوابگاه ما می‌خوابید. او از نظر هیکلی قوی‌تر از من بود و مدتی که گذشت، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گفتن ماجرا به بقیه بچه‌ها، آبرویم را برد.

پنج سال بعد، در یک کارگاه گچبری در شرق تهران مشغول کار شدم، اما این موضوع همیشه آزارم می‌داد. با استفاده از دوستان مشترک، شماره سعید را گیر آوردم و با او تماس گرفتم. خودم را یکی از دوستان قدیمی‌اش جا زدم و در کارگاه قرار گذاشتم.»
متهم افزود: «روز حادثه، سعید به کارگاهم آمد. گفتم می‌خواهم انتقام بگیرم. تا این حرف را زدم، شوکه شد. از جا پرید و یک چاقو از روی میز برداشت و حمله‌ور شد. من هم با یک میله آهنی به سرش زدم. وقتی روی زمین افتاد. فکر نمی‌کردم فوت کند برای همین سریع کارگاه را ترک کردم. چند متر دور شده بودم که دیدم تلفن همراهم در محل افتاده است. برگشتم آن را بردارم، دیدم سعید هنوز روی زمین افتاده و ناله می‌کند. با تلفن همراهم دو عکس از او گرفتم و در تلگرام برای یکی از دوستانم فرستادم. زیرش هم نوشتم: «سلام ... داداش برای همیشه خداحافظ... می‌خواهم به آرزوهایم برسم ...» بعد از آن به همدان فرار کردم، اما وقتی فهمیدم سعید فوت کرده، خودم را معرفی کردم. من اصلا قصد قتل نداشتم.»
با ثبت این اعترافات، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه دادگاه بزودی برگزار می‌شود تا ادعای متهم درباره آزار و اذیت مقتول از سوی قضات جنایی مورد بررسی قرار گیرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها