بدرفتاری با اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی

شمار اسیران فلسطینی به 350 تن رسید

شمار اسیران فلسطینی به 350 تن رسید
پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 - 06:22

نيروهاي رژيم صهيونيستي چهارشنبه شب 15 فلسطيني را در مناطق مختلف كرانه باختري بازداشت كردند تا شمار فلسطينيان بازداشت شده از ابتداي سال جاري ميلادي تاكنون به 350 تن برسد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از رام الله ، رژيم صهيونيستي در این مدت بطور ميانگين روزانه 7 فلسطيني را بازداشت کرده است.

رييس باشگاه اسير فلسطيني درگفت وگو با شبكه العالم تصریح کرد : ممكن است شمار زندانيان از اين تعداد هم  فراتر رود.

" قدوره فارس " افزود: در واقع اسراييل جنگ ضد ملت فلسطين را در دستور كار قرار داده است و ارتش و کابینه اين رژيم با همدستی شهرك نشينان صهيونيست كه شبهه نظامياني تندرو هستند، اين جنگ را اداره مي كنند.

یک منبع آگاه در وزارت اسيران فلسطيني تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي اقداماتی به منظور مجازات اسيران فلسطینی دربند زندان صحرايي "النقب "در نظر گرفته است.

" حلمي الاعرج " رييس مركز آزادي ها نيز به خبرنگار العالم گفت : اوضاع در داخل زندان هاي رژيم صهيونيستي روز به روز بدتر مي شود.

وی با بیان اینکه در زندان صحرايي النقب كه بيش از 100 فلسطيني در آن زنداني هستند ، افزود: زندانبانان صهیونیست رفتاري غير انساني با اسيران فلسطینی دارند، بازرسي اسيران به صورت برهنه ، فرستادن آنها به هواخوري در سرماي گزنده زمستان و ممنوع الملاقات كردن آنها از موارد رفتار غيرانساني است كه در اين زندان اعمال مي شود.

الاعرج خاطرنشان كرد : اين سياست كه سازمان زندان ها و کابینه رژيم صهيونيستي در حق اسيران زن و مرد فلسطيني در دستور كار خود قرار داده ، همواره بوده و هست و هدف آن اعمال فشار بر زنداني ها به منظور تخريب روحيه آنان و درهم شكستن اراده و عزمشان صورت مي گيرد.

23:09-7     

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها