جزئیات هدف قرار گرفتن ناوچه متجاوزان در سواحل یمن

شنبه 21 مرداد 1396 - 20:19

نیروی دریایی و دفاع ساحلی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند ناوچه متعلق به متجاوزان سعودی - آمریکایی را در سواحل غربی یمن در بندر المخاء هدف قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم شبکه تلویزیونی المسیره گزارش کرد: نیروی دریایی و دفاع ساحلی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کردند؛ یک فروند ناوچه متعلق به متجاوزان سعودی-آمریکایی را در سواحل غربی یمن در بندر المخاء هدف قرار دادند.

منابع نیروهای دریایی و دفاع ساحلی یمن اعلام کردند که در این حمله شناور دشمن به کلی نابود شد.

این نیروها تاکید کردند که  تازمانی که تجاوز و دشمنی علیه ملت یمن ادامه داشته باشد، دشمن متجاوز از اینگونه حملات در امان نخواهد بود.

نیروی دریایی ارتش و کمیته های مردمی بیست و نهم ژوئیه گذشته نیز یک فروند ناوچه اماراتی را در سواحل المخاء با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

نیروی دریایی یمن بیست و پنجم ژوئن گذشته نیز اعلام کرده بود یک فروند کشتی جنگی پیاده سازی نیرو متعلق به نیروهای متجاوز را در سواحل المخاء در جنوب غربی استان تعز هدف قرار داد.

همچنین نیروی دریایی چهاردهم همان ماه یک فروند کشتی جنگی اماراتی را در سواحل المخاء هدف قرار داده بود.

گفتنی است نیروی دریایی یمن تاکنون 12 فروند کشتی و ناوچه جنگی و نیز بیش از 10 فروند قایق جنگی را از آغاز عملیات پاسخ به تجاوز سعودی آمریکایی هدف قرار داده است.

درهمین حال یک کارشناس نظامی یمنی با اشاره به هدف قرار گرفتن یک فروند ناوچه دیگر نیروهای متجاوز در سواحل یمن گفت هشدار نیروهای یمنی به متجاوزان به سواحل یمن از باب جنگ روانی نیست بلکه جدی است.

سرتیپ اسماعیل الحسنی گفت این دوازدهمین عملیات هدف قرار دادن ناوچه جنگی متعلق به نیروهای متجاوز در سواحل المخاء است. این عملیات نشان می دهد یگانهای موشکی و دفاع ساحلی هنگامی که هشدار می دهند از باب جنگ روانی نیست بلکه هشدار خود را عملی می کنند و در هشدار خود جدی هستند.

این عملیات نشان می دهد حضور خصمانه و شیطانی متجاوزان در سواحل یمن حضوری شکننده است و آنان نمی توانند بر جاهایی که هستند به طور کامل مسلط شوند . حضور آنان به مثابه دامی است که نیروهای یمنی به آنان در این دام حمله می کنند.

پربیننده ترین خبرها