گزارش روزنامه صهیونیستی از فروش نوزادان یهودی در آمریکا

گزارش روزنامه صهیونیستی از فروش نوزادان یهودی در آمریکا
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 01:39

روزنامه عبری زبان یدیعوت از فروش نوزادان اسرائیلی به خانواده های یهودی آمریکا توسط یک شخصیت سرشناس وابسته به محافظه کاران صهیونیست خبر داد.

العالمگوناگون

این روزنامه در تحقیقی که اخیرا صورت داده و نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، یک دختر مذهبی یهودی را برای دیدار با "حاییم اهرون یوسفی" کارمند بلند پایه سازمان "دیگل هتواره " نماینده گروه تندروی مذهبی حزب "یهودات هتواره" اعزام کرد. هدف این روزنامه آن بود که از طریق این دختر، سرنخی از مساله فروش کودکان یهودی اسرائیلی به خانواده های یهودی آمریکا به دست آورد.

روزنامه یدیعوت می نویسد: این دختر به یوسفی گفته بود که از یک مرد متاهل باردار است و روزگار سختی را می گذراند.

یوسفی از این خانم حمایت کرده و پیش از مشخص شدن علائم بارداری مقدمات سفر وی به آمریکا را فراهم آورده و برای اقامت وی در آنجا تا زمان زایمان برنامه ریزی می کند تا کودک را به یک خانوادۀ "متدین" یهودی در برابر پرداخت مبلغی پول بفروشد.

این تحقیق حاکی است یوسفی پیش از این به خاطرمسائل دیگر و اتهاماتی مربوط به جعل اسناد، مورد بازجویی پلیس اسرائیل قرار گرفته بود.

وی هم چنین به توزیع قرص های "سرکوب میل جنسی" به جوانان "متدین" و هم چنین فروش ده ها کودک متعلق به زنان یهودی اسرائیلی در آمریکا متهم است.

مادر، کودک خود را حدود 50 هزار دلار می فروشد، این در حالی است که خود یوسفی نیز همان مبلغ و حتی بیشتر از آن را دریافت می کند. وی همچنین فهرستی از اسامی خانواده های یهودی ساکن امریکا که در صدد خرید کودکان بوده اند، در اختیار داشته است.

با توجه به نتایج این تحقیق، یوسفی بسیار به دور زدن قانون و فرار از هرگونه بازخواست تمایل دارد به گونه ای که با سوء استفاده از وضعیت دشوار بسیاری از دختران یهودی که از راه های نامشروع باردار شده اند، برای رسیدن به هدف خود از آنان نگاهداری کرده و سپس اقدام به فروش کودکان آنان می کند.

217

پربیننده ترین خبرها