رئیس موساد:‌ ایران می‌خواهد به قدرت منطقه تبدیل شود

رئیس موساد:‌ ایران می‌خواهد به قدرت منطقه تبدیل شود
يکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:06

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای این‌که ایران به دنبال افزایش نفوذ خود در منطقه است،‌ گفت که این کشور می‌خواهد به قدرت منطقه و خاورمیانه تبدیل شود.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) روز یک‌شنبه در جلسه هفتگی کابینه مدعی شد:‌ ایران در حال توسعه نفوذ و کنترل خود در خاورمیانه از طریق نیروهای نیابتی‌اش در عراق، سوریه، لبنان و یمن است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در نقاطی که حضور ایران محدود است، این رژیم تلاش می‌کند تا این جای خالی را پر کند.

رئیس موساد همچنین با ادعای این‌که ایران دست از خواسته خود برای تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای برنداشته است، گفت که توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی موجب تقویت رفتارهای تسلط‌جویانه این کشور در منطقه شده است.

وی به وزیران کابینه صهیونیستی گفت که اقتصاد ایران از زمان حصول توافق هسته‌ای در سال 2015 تاکنون تقویت شده است.

نتانیاهو: توافق با ایران از ابتدا اشتباه بود

نخست‌وزیر اسرائیل تاکید کرد: فرضیه‌های مورد استفاده در مبنای توافق با ایران از ابتدا اشتباه بوده است.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به ادعای رئیس موساد مبنی بر اینکه ایران همچنان در رویای تبدیل شدن به قدرت هسته‌ای است، گفت: اسرائیل عضوی از این توافق نیست و به شروط آن نیز پایبند نیست.

نتانیاهو افزود: اظهارات یوسی کوهن رئیس موساد در نشست کابینه مدرکی شفاف است مبنی بر اینکه فرضیه‌های مورد استفاده در مبنای این توافق از ابتدا اشتباه بوده است.

به نظر می‌رسد اظهارات مقامات اسرائیل نوعی حمایت از سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باشد که ایران را به نقض توافق متهم و تحریم‌های جدیدی را علیه این کشور وضع کرده است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها