تحقیق درباره حملات ضد مسلمانان انگلیس

تحقیق درباره حملات ضد مسلمانان انگلیس
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 10:30

پلیس انگلیس درباره نقشه 40 نفر از نئونازی ها که درصدد اجرای یک سری حملات علیه مسلمانان در اراضی بریتانیا بودند ،تحقیق می کند.

العالم - اروپا 

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، روزنامه انگلیسی ساندی تایمز روز یکشنبه به نقل از یک منبع نزدیک به پلیس بازجویی نوشت که اکثر مظنونان، وابسته به راست گرایان افراطی هستند ودر یورک شایر زندگی می کنند و فعالیت خود را از ژوئن سال گذشته و بعد از ترور «جو کاکس» نماینده مجلس عوام انگلیس که حامی حقوق پناهندگان بود، تشدید کرده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که طرح های نئونازی ها برای اجرای حملات علیه مسلمانان با تکیه به آشنایی آن ها با نمایندگان اقلیت های مسلمان و بررسی فعالیت سازمان ها و جمعیت های اسلامی بوده است.

ساندی تایمز به نقل از یک منبع در سرویس های امنیتی انگلیس پیش بینی کرد که بر تعداد حملات تروریستی سازماندهی شده در انگلیس افزوده شود.

این روزنامه همچنین نوشت که آمارهای وزارت کشور انگلیس از بازداشت 48 نفر به اتهامات تروریستی تا ماه مارس گذشته حکایت دارد و این رقم، حدود 5 برابر بیشتر از تعداد ده نفری است که درفاصله زمانی مشابه در 12 ماه گذشته به اتهامات مشابه . بازداشت شدند.

215

 

پربیننده ترین خبرها