نویسندۀ صهیونیست: دیوارکشی غزه بیهوده است

نویسندۀ صهیونیست: دیوارکشی غزه بیهوده است
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 10:39

یک روزنامه نگار صهیونیست، ترفندهای نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر در قبال "قفس" محاصره شده غزه را به باد تمسخر گرفت و خاطرنشان کرد که طرح ساخت دیوار حائل در مرزهای شرقی نوار غزه برای جلوگیری از نفوذ افراد مقاومت فلسطین به داخل شهرک ها هیچ فایده ای ندارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری عربی 21 "جدعون لیوی" در مقاله ای که در شماره امروز روزنامه صهیونیستی "هاارتس" منتشر شد، تمایل رژیم اسرائیل به محاصره خود درون دیوار را تمسخر آمیز دانست.

وی با لحن تمسخرآمیزی گفت: "این بار اگر غزه یک بالون به سمت اسرائیل بفرستد حتما ارتش یک سقف آهنی روی سر غزه می گذارد و آن را از آسمان هم محروم می کند، چون تنها چیزی که مهم است امنیت اسرائیل است".

وی با اشاره به هزینه های بیهوده وزارت جنگ رژیم صهیونیستی؛ بر ضرورت مقابله با حفر تونل تأکید کرد و گفت: به زودی یک دیوار الکترونیکی نیز دور تا دور ام الفحم ساخته خواهد شد.

وی افزود این پروژه سه میلیارد شیکل هزینه دارد؛ در این پروژه با ساخت یک دیوار، دستگاه های کنترل و تیراندازی و حسگرهایی برای هشدار در آن کار گذاشته می شود، و تعدادی نظامی هم در آنجا مستقر می شوند تا بعد از هر قتل آنها را در روزنامه ها مورد تقدیر قرار دهند.

وی در ادامه "جنون" دونالد ترامپ در مرزهای مکزیک و جنون رژیم اسرائیل در نواز غزه را شبیه به هم دانست.

این نویسنده نوار غزه را که از همه طرف بسته شده و به محاصره کامل رژیم صهیونیستی درآمده را "قفس" توصیف کرده و تصریح کرده است که این رژیم این سیاست را هر کجا که فلسطینی باشد، اجرا می کند.

208

پربیننده ترین خبرها