برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی

مجلس از فردا "۳ شیفته" می‌شود

مجلس از فردا
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 10:44

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: احتمالا روند بررسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

العالم- ایران 

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین تصمیمات درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، اظهار داشت: تصمیم اعضای هیئت رئیسه مجلس درباره روند رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم این است که رای اعتماد در روز پنجشنبه (26 مرداد) به پایان برسد.

وی درباره شیفت‌های کاری جلسات علنی مجلس برای بررسی رای اعتماد به وزرا، گفت: جلسات علنی مجلس در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (24و 25مرداد ) در 3 شیفت کاری برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه احتمالا رای اعتماد به وزرا در روزپنجشنبه (26 مرداد) به پایان می‌رسد، تصریح کرد: تصمیم درباره 2 یا 3 شیفت بودن جلسه علنی مجلس در روز پنجشنبه بستگی به نظر نمایندگان و رای گیری در صحن علنی مجلس دارد.

رنجبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور وزیر علوم را به مجلس معرفی کرده‌ است گفت: تا کنون وزیر علوم معرفی نشده و اگر رئیس جمهور طی روز‌های آینده وزیر علوم را به مجلس معرفی کند با توجه به اینکه بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس روند بررسی صلاحیت وزرا در مجلس یک هفته زمان نیاز دارد لذا رای اعتماد به وزیر علوم جدا از وزرای معرفی شده بررسی می‌شود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها