سردار پاکپور: برای انتقام خون شهید حججی مصمم هستیم

سردار پاکپور: برای انتقام خون شهید حججی مصمم هستیم
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 13:05

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما به درخواست دولت های عراق و سوریه به این کشورها وارد شدیم، گفت: ما زمانی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما نزدیک شده بودند.

العالم- ایران 

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه تجلیل از خانواده شهید محسن حججی که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: امروز میدان‌های جهاد و دفاع ما از مرزهایمان بیرون رفته و میادین عملیاتی‌مان توسعه یافته است.

وی ادامه داد: دشمن پس از جنگ تحمیلی انواع و اقسام توطئه ها را بکار بست و چند سال است در جنوب شرق و غرب و شمالغرب و جنوب غرب با تروریستهایی که با حمایت استکبار و ال سعود خبیث آمده اند درگیر هستیم اما کشور در آرامش خوبی بسر می‌برد و امنیتمان قابل قبول است.

پاکپور افزود: در مرزهای عراق، ارتش عراق مستقر نیست و تروریستها آن سوی مرز هستند و اقلیم شمال عراق و نوار مرزی دست حکومت اقلیم نیست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: علاوه بر همه اینها، در چند سال اخیر با جبهه دیگری در سوریه مواجه شدیم و تکفیری ها با حمایت استکبار و عربستان به عراق و سوریه حمله کردند و اگر جلوی آنها گرفته نمی‌شد، از دمشق نه کربلا و نجف و شیعه اثری نمی‌ماند اما جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم اهل بیت ورود مستشاری پیدا کرد.

پاکپور تصریح کرد: ما در سوریه و عراق به درخواست دولت آنها ورود مستشاری پیدا کردیم و مثل امریکایی‌ها و دیگران بدون اجازه وارد این کشورها نشدیم.

وی گفت: ما زمانی وارد عراق و سوریه شدیم که تروریست‌ها به خطوط قرمز ما نزدیک شده بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آزادسازی حلب، اتفاق بسیار مهمی بود که کمر تروریست‌ها و پشتیبانان آنها را شکست و البته ما هم در این راه شهدای زیادی دادیم.

پاگپور اظهار داشت: آیا اگر ما اگر نظاره گر بودیم که سوریه و عراق به دست تروریست‌ها بیفتد، دیگر در کشورمان امنیت داشتیم؟ خیر قطعا با وجود سرویس‌های جاسوسی آل سعود و تروریست‌ها امنیت ما هم بخطر می‌افتاد.

وی با بیان اینکه جوانان و پاسداران زیادی هستند که آماده اند انتقام خون شهید حججی و شهدای مدافع حرم را بگیرند، افزود: لزومی ندارد بگوییم چطور انتقام می‌گیریم اما هدف ما گرفتن انتقام است و در این راه مصمم هستیم.
پاگکپور در پایان گفت: یاد این شهدای اخیر را گرامی میداریم و البته یکی دو نفر دیگر هم هستند که تکلیفشان معلوم نیست.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها