درگیری با متجاوزان و مزدوران آنها در یمن

درگیری با متجاوزان و مزدوران آنها در یمن
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 17:47

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حملات متجاوزان سعودی و مزدوران آنها را به مناطقی در استان تعز دفع کردند و شماری از خودروها و تانک های آنان را در بیابان میدی و نجران منهدم کردند. 

گزارشگر شبکه تلویزیونی العالم در این باره گزارش کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله متجاوزان سعودی و مزدوران آنها را در منطقه الهاملی در شهرستان موزه در استان تعز دفع کردند و شمار زیادی از تانکها و خودروهای نظامی آنها را منهدم کردند. در این درگیری ها یک گردان کامل از نیروهای سودانی وابسته به ائتلاف متجاوزان به یمن پس از محاصره شدن به دست نیروهای یمنی، کاملا منهدم شد. 
توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز با راکت مناطق تجمع مزدوران سعودی را در منطقه تبه السیمن در شهرستان ذباب هدف قرار داد و خودروهای متجاوزان را در مناطق سلو و ذباب و بیراشا در استان تعز منهدم کرد. 
همچنین مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در شمال بیابان های میدی هدف حملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت. همچنین یک خودرو نظامی متجاوزان در این منطقه منهدم شد. 
در نجران نیز یگان های موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، استحکامات و خودروهای ارتش سعودی و مزدوران آن را در مناطق ضبعه و عداسه و تبه رملیه هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان منجر شد. 
متجاوزان سعودی نیز در واکنش به این شکست ها، منازل غیرنظامیان و زیرساخت های یمن را هدف قرار دادند. هواپیماهای متجاوزان سه بار منطقه المخضره در شمال شهرستان صرواح در استان مارب را بمباران کردند و چهار حمله هوایی نیز به مناطقی در شهرستان های هرب و میدی در استان حجه صورت گرفت. 
 

پربیننده ترین خبرها