چرا ترامپ اولین مرخصی خود را ناتمام گذاشت؟

چرا ترامپ اولین مرخصی خود را ناتمام گذاشت؟
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 19:33

دونالد ترامپ که برای نخستین بار بعد از تصدی سمت ریاست جمهوری به مرخصی رفته بود، تعطیلات خود را ناتمام گذاشته و به واشنگتن برمی‌گردد.

العالمآمریکا

"دونالد ترامپ" امروز دوشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته مرخصی خود در باشگاهش در ایالت نیوجرسی را برای تمرکز روی امور تجاری و نظامی، ناتمام گذارد و به واشنگتن برگردد.

روسیه الیوم در گزارشی نوشت: ترامپ در یادداشت های تویتری صبح دوشنبه خود با اشاره به تلاش "دموکرات های بیکار" برای امضای بدترین توافق‌ تجاری تاریخ، گفت: تعطیلاتش را ناتمام گذاشته و به واشنگتن بر می‌گردد.وی وعده داد که این اقدام را به سرعت تلافی خواهد کرد.

ترامپ توضیح نداد که کدام امور نظامی اقتضا کرده است که وی با این سرعت به فعالیت در کاخ سفید برگردد و مرخصی اش را ناتمام بگذارد.

خاطرنشان می شود که ترامپ با وجود این که به مرخصی رفته بود، توجه به مساله کره شمالی را کم نکرد و حتی لحن خود را علیه پیونگ یانگ، تندتر و کره شمالی را به استفاده از حمله نظامی پیشگیرانه تهدید کرد.

ترامپ 4 آگوست برای نخستین بار بعد از تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا، با استفاده از فرصت تعمیرات سیستم تهویه و خنک کننده کاخ سفید، به مرخصی رفت و قرار بود این مرخصی 17 روز ادامه داشته باشد.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها