جنجال تذکر هتل سوئیس به مسافران صهیونیست درباره نظافت!

جنجال تذکر هتل سوئیس به مسافران صهیونیست درباره نظافت!
چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 11:16

هتلی در شرق سوئیس از مسافران صهیونیست خود خواست که پیش از ورود به استخر ، حمام کنند، این درخواست باعث بروز بحران بین این کشور اروپائی و رژیم صهیونیستی شده است.

العالم - فلسطین

کاغذی روی در ورودی استخر هتل چسبانده شده که روی آن نوشته شده است : قابل توجه مسافران یهودی چه مرد ، چه زن چه کودک . پیش از شنا کردن ، حمام کنید و اگر این تذکر را نادیده بگیرد ، مجبور خواهیم شد که شما را از شنا کردن منع کنیم.

کاغذ دیگری روی در آشپزخانه چسبانده شده که روی آن نوشته شده است : ما از مسافران یهودی می خواهیم که از یخچال در زمان های مشخص شده استفاده کنند.

در این کاغذ از مسافران خواست شده است که در زمان استراحت کارکنان هتل مزاحم آنها نشوند.

رژیم صهیونیستی مدیریت رستوران پارادایس در منطقه تفریحی آروزا در شرق سوئیس را به یهودی ستیزی متهم کرد، سفیر این رژیم هم مدیریت هتل را به نژادپرستی متهم کرد و خواستار برداشتن این دو هشدار شده است.

تزیپی حوتوویلی معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تذکرهای مدیریت هتل پارادایس به مسافران صهیونیست را "یهودی ستیزی زشت" نامیده است.

به گزارش سایت اینترنتی جروزالم پست ؛ روث ثومن مدیر هتل پارادایس در  مصاحبه با یک روزنامه سوئیسی گفت که تذکرهای هتل به هیچ وجه به معنای یهودی ستیزی نیست.

ثومن گفت : هتل پارادایس مسافران یهودی بسیاری دارد که برخی از آنها از همکیشان خود به علت اینکه قبل از شنا کردن بدن خود را نمی شویند ، ناراضی بودند و ما مجبور شدیم که کاغذها را روی درها بچسبانیم.

214

پربیننده ترین خبرها