شلیک زلزال 1 و 2 به  عمق مواضع مزدوران سعودی دریمن

شلیک زلزال 1 و 2 به  عمق مواضع مزدوران سعودی دریمن
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 02:53

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک موشک های زلزال 1 و 2 به مواضع مزدوران سعودی در یمن خسارات گسترده ای به آنان وارد کردند.

یک منبع نظامی به خبرنگار شبکه العالم گفت که واحد موشکی زلزال 2 را به مواضع دشمن و مزدوران ان در غرب پایگاه خالد در شهرستان موزع شلیک کرد.

همچنین واحد توپخانه تجمع افراد و واحدهای زرهی و مکانیزه دشمن در شرق پایگاه الامام در شهرستان ذباب دراستان تعز را گلوله باران کرد و با موفقیت  مواضع مورد نظر خود را مورد هدف قرار داد.

این منبع همچنین تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تجمع مزدوران ارتش سعودی در شمال منطقه صحراء میدی را با موشک های زلزال 1 و  و خمپاره و توپخانه مورد هدف قراردادند که خسارات گسترده ای به نیروی انسانی و تجهیزات مزدوران وارد شد.

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه نیز با شلیک موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران و نیروهای  اشغالگر در شمال صحراء میدی خسارات گسترده ای به  آنان وارد کرده بودند.

یک منبع نظامی در استان  لحج هم به العالم گفتند که دهها موشک کاتیوشا به مواضع مزدوران در منطقه الرماه در شهرستان القبیطه در استان لحج شلیک شد که خسارات گسترده ای به آنان وارد کرد.

در استان الجوف شهرستان المتون هم تعدادی از ماشین های مزدوران دشمن با انفجار بمب منهدم شد.

پربیننده ترین خبرها