رئیس عرب در اوج تنش اتمی برای رهبر کرۀ شمالی پیام تبریک فرستاد

رئیس عرب در اوج تنش اتمی برای رهبر کرۀ شمالی پیام تبریک فرستاد
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 13:21

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بحبوحه افزایش تنش‌های هسته‌ای میان پیونگ‌یانگ و واشنگتن در پیامی برای رهبر کره‌شمالی برای او آرزوی "سلامتی و شادمانی" کرد.

العالم فلسطین اشغالی

به نقل از روزنامه فرامنطقه ای شرق الاوسط، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه به مناسبت "روز آزادی" پیام تبریکی برای کیم جونگ اون، رهبر جوان کره‌شمالی ارسال کرد. در این روز کره‌شمالی و کره‌جنوبی از حاکمیت استعماری ژاپن جدا شدند.

فرستادن این پیام تبریک به رهبر کره شمالی آنهم در اوج تنش اتمی میان آمریکا و کره شمالی ، بسیاری را در فلسطین اشغالی و دیگر مناطق جهان شگفت‌زده کرده است.

زمانی که جنگ لفظی میان آمریکا و کره شمالی شدت گرفته، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی سالروز پایان جنگ دو کره را به وی تبریک گفت.

 بر اساس گزارش، عباس گفت ملت کره شمالی برای تحقق آزادی، بهای سنگینی پرداخت کرده و در ادامه از حمایت‌های پیونگ‌یانگ از ملت فلسطین قدردانی کرد.

 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه ابراز امیدواری کرد روابط دوستانه میان فلسطین و کره شمالی افزایش یابد.

 ابومازن همچنین به همین مناسبت پیام تبریکی نیز برای رئیس جمهور کره جنوبی فرستاد و در آن ضمن آرزو برای ادامه ثبات و شکوفایی دراین کشور، ابراز امیدواری کرد روابط میان حکومت خودگردان و کره جنوبی هرچه بیشتر تقویت شود.

221

پربیننده ترین خبرها