تبلیغ تماشای فیلم با استفاده از تصاویر یک حرامزاده در تهران!

تبلیغ تماشای فیلم با استفاده از تصاویر یک حرامزاده در تهران!
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 20:51

یک شرکت ارائه فیلم های اینترنتی در ارائه تبلیغات و بیلبوردهای شهری از تصاویر سریالی استفاده می‌کند که بنیان داستانی‌اش با زنای برادر و خواهر شکل می‌گیرد.

العالم-ایران/فرهنگی

مشرق نوشت: مدت‌های طولانی بود که مراجع رسمی به بازیگران شناخته سینما و تلویزیون اجازه حضور در عرصه تبلیغات را نمی‌دانند و به همین دلیل سال‌های متمادی آرزوی چهره‌های شناخته شده عرصه سینما سریال تلویزیون، ورزش، حضور در عرصه‌های تبلیغاتی بود. البته چند سالی است که این مشکل برطرف شده است اما همیشه در حوزه فرهنگ سازی یا از این سوی بام می‌افتیم یا از سوی دیگر بام. 

اخیرا یک شرکت ارائه فیلم های اینترنتی اقدام به تبلیغات گسترده ای در سطح شهر تهران کرده و تصویر بازیگری که در سریال ممنوعه «بازی تاج و تخت» نقش یک قهرمان حرامزاده  را ایفا می‌کند (کیت هرینگتون) را در بیلبوردهای شهری خود استفاده کرده است.

البته می‌توان در مقاله‌ای تفصیلی به تخلفات این سایت و ارائه آثار کمپانی میجر بدون خرید رایت ویدئویی و توزیع آن پرداخت اما در این مجال به همین موضوع باید بسنده کرد که این شرکت در ارائه تبلیغات و بیلبوردهای شهری از تصاویر سریالی استفاده می‌کند که بنیان داستانی‌اش با زنای برادر و خواهر شکل می‌گیرد. بالاخره مسئولان فرهنگی در این کشور چند سالی است که بیشتر وقت خود را استراحت می‌کنند و کافیست بگوییم مچکریم!

پربیننده ترین خبرها