فرار نظامیان صهیونیست از ارتش

فرار نظامیان صهیونیست از ارتش
جمعه 27 مرداد 1396 - 12:23

تعداد نظامیان صهیونیست که به دنبال فرار ازخدمت نظامی هستند، همچنان رو به افزایش است.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه روزنامه لبنانی الاخبار، کاهش تعداد نظامیان اسرائیلی که حاضر به پیوستن به یگان های نظامی نیستند، روز به روز افزایش می یابد واین مساله موجب نگرانی دستگاه های نظامی این رژیم شده است.

آمارهایی که مطبوعات صهیونیستی منتشر کرده اند، نشان می دهد که برای سومین سال متوالی، تعداد نظامیانی که مایل به ملحق شدن به یگان های جنگی هستند، رو به کاهش است و درمقابل، تعداد نظامیانی که خواهان خدمت در یگان های اطلاعاتی و سایبری به منظور تضمین آینده شان هستند، رو به افزایش است.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از این مساله، نوشت برخلاف گذشته، جوانان تمایلی به پیوستن به یگان های نظامی و جنگی ودرصدر آن یگان های پیاده نظام از جمله یگان های گولانی و جفعاتی ندارند.

نشریه یاد شده از جمله علل این پدیده به افزایش تعداد زنان در یگان های گارد مرزی و دفاعی و گردان های جبهه داخلی و نبودن جای خالی برای مردان دانست.

ارتش رژیم صهیونیستی درتلاش برای کاستن از این پدیده ، طرحی استراتژیک را با مشارک وزارت امنیت وآموزش با هدف اجرای تبلیغات درمیان جوانان از زمان دانش آموزی به اجرا گذاشته است.

215

 

پربیننده ترین خبرها