آخرین گزارش از تلفات سنگین متجاوزان سعودی در یمن

آخرین گزارش از تلفات سنگین متجاوزان سعودی در یمن
جمعه 27 مرداد 1396 - 17:18

خبرنگار شبکه العالم امروز جمعه از تلفات سنگین متجاوزان سعودی و مزدوران آنها در یمن خبر داد.

العالم - یمن

خبرنگار العالم مستقر در یمن در گزارش خود تصریح کرد: در سایه حملات نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور به محل تجمع دشمن سعودی و مزدورانش، آنها تلفات و خسارت های زیادی در چند ساعت گذشته متحمل شده اند.

یک منبع نظامی یمنی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند یک تک تیرانداز سعودی را در ارتفاعات رجلا در منطقه نجران در مرز عربستان با یمن هدف قرار دهند.

وی همچنین از حمله خمپاره ای به محل های تجمع نظامیان سعودی در پست مرزی نهوقه و العشه و حمله به ارتفاعات رجلا و درپی آن عزیمت آمبولانس های سعودیها به محل اصابت خمپاره ها خبر داد.

پست مرزی الطلعه و ناحیه نزدیک گذرگاه الخضراء در منطقه مرزی نجران عربستان با یمن نیز هدف حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

یک تانک سعودی نیز در اثر اصابت موشک هدایت شونده در غرب پست مرزی الربوعه در منطقه عسیر در مرز عربستان با یمن منهدم شد.

واحد توپخانه ارتش یمن نیز محل های تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در پست های مرزی الهنجر و الربوعه و گذرگاه علب هدف قرار داد.

این منبع نظامی همچنین از کشته شدن ابوفاروق الخطیب از فرماندهان مزدوران سعودی و هفت همراهش در انفجار خودروی آنها در منطقه المخدره در بخش صرواح در استان مارب یمن خبر داد. 12 نفر دیگر از این مزدوران نیز زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن به ستونهای نظامی مزدوران سعودی در غرب پادگاه السلان در استان الجوف نیز حمله کردند که در جریان آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

محل تجمع مزدوران و خودروهای آنها در مناطق العقبه و دشت هراب در استان الجوف نیز هدف حمله توپخانه ای قرار گرفت.

یک تانک مزدوران سعودی نیز با موشک در بخش عسیلان استان شبوه منهدم شد.

منبع نظامی یاد شده گفت: خنثی سازی تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سمت یکی از تپه های واقع در پشت یگان پدافند هوایی در استان تعز نیز منجر به کشته شدن چهار نفر از آنها شد.

در همین حال، محل های تجمع متجاوزان سعودی و مزدوران آنها در شمال پادگان خالد، شرق پادگان الامام، سلسله جبال بخش ذباب، تپه السلطان در بخش موزع، ناحیه الحقب در بخش الصلو و شمار صحرای میدی نیز هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار گرفت.

6

پربیننده ترین خبرها