راهپیمایی گسترده مردم یمن علیه تجاوزعربستان/یمنی ها حمایت آمریکا از سعودی ها را محکوم کردند+ویدئو

جمعه 27 مرداد 1396 - 17:56

دهها هزار تن از مردم شهر صعده یمن با انجام راهپیمایی گسترده خواستار اقدام نهادها و سازمان های بین المللی برای فشار علیه دشمن متجاوز سعودی و همپیمانان آن برای توقف حملات به یمن شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در این راهپیمایی که عصر امروز در خیابان های مختلف شهر صعده انجام شد ، شرکت کنندگان خواستار تامین مالی، اسلحه و تمام امکانات و پشتیبانی گسترده جبهه های نبرد علیه متجاوزان سعودی و به شکست کشاندن دشمن متجاوز شدند.

تظاهرکنندگان لغو فوری محاصره دشمن متجاوز علیه مردم یمن و ادامه تلاش منطقه ای و بین المللی برای رفع مشکل کمبود شدید دارو و تجهیزات و امکانات پزشکی بخصوص درمناطقی که مورد بمباران دشمن سعودی قرار گرفته است ، را خواستار شدند.

مردم یمن در این تظاهرات، حمایت آمریکا از ادامه جنگ عربستان سعودی علیه کشورشان را محکوم کردند. 

راهپیمایان خواستار توقف جنگ سعودیها علیه یمن و تحریم کالاهای آمریکایی و عربستانی شدند. 

یکی از سخنرانان در این تظاهرات گفت: برای اینکه از کسانی نباشیم که به دشمن در جنگ اقتصادی علیه یمن کمک کنیم و برای احترام گذاشتن به خون شهداء و فداکاری آنان و در پاسخ به دعوت عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله، مخالفت خود را با ورود کالاهای آمریکایی و اسرائیلی اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: بر اساس دعوت فلسطینی ها و علمای مسلمان، از امروز تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را به عنوان یک واجب دینی، ملی و اخلاقی اعلام می کنیم. هر کسی بر واردات این کالاها اصرار داشته باشد، خیانت کرده است و با موضع بازدارنده مردمی روبرو خواهد شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها