سخنان عجیب تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری مدیران کل سازمان

سخنان عجیب تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری مدیران کل سازمان
شنبه 28 مرداد 1396 - 12:37

سخنان عجیب تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری مدیران کل سازمان را در این خبر بخوانید.

العالم-ایران / اجتماعی

عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیران محترم سازمان، تک تک شما با فرد یا افرادی از مجلس، ارتباط دوستانه دارید خواهش می کنم از تمام ظرفیت موجود خود استفاده کنید. اگر خدای نکرده ثبات مدیریت متزلزل شود این دومینو می تواند تا خیلی از جاها ادامه پیدا کند و خیلی از من و شما را دچار تزلزل بکند.

بروزرسانی  نوربخش و تاج‌الدین درگذشتند + علت درگذشت

عبدالرحمن تاج الدین در ادامه افزود: خواهش می کنم؛ التماس می کنم این دو هفته هیچ کاری که ممکن است یک نماینده آزرده خاطر بشه ،موجب حساسیت و دلخوری نماینده بشه انجام ندهید، اگر قرار است هر کاری انجام بدهید که موجب عصبانیت نماینده ها بشود تو را به خدا این دو هفنه انجام ندهید. التماس می کنم که اگر قرار است کار مثبتی را در ماههای آینده انجام دهید، در این دو هفته که زمانها زمانهای طلایی است انجام دهید .

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: یک موضوع ریز وکوچک و پیش پا افتاده ( احتمالا" سفارش استخدام یا انتصاب دوستان و اقوام آن نماینده ) ممکنه یک نماینده رو دلخور بکنه و رای این نماینده برای ما مهمه! خواهش می کنم ، التماس می کنم که نظر نماینده را در این قصه، بزرگواری بکنید و جلب بکنید.

وی در ادامه افزود: ما از هفته گذشته که دکتر نوربخش دستور داده اند  ستادی تشکیل شده است که من صمیمانه از ایشان تشکر می کنم هر روز صبح جلسه داشته ایم در این موارد و هر روز این مسائل رو رصد و تک تک درخواستهای مربوط به نمایندگان را پیگیری می کنیم. ولی این کفایت نمی کنه. اطلاعاتی که من دارم خیلی صریح و شفاف خدمتتان میگم، هنوز ما را اقناع نکرده است که بتوانیم مدعی این باشیم که که وزیر با رای بالا و با اقتدار از صحن مجلس بیرون خواهد آمد. 

عبدالرحمن تاج الدین در ادامه گفت: خواهش می کنم زنگ بزنید، استدعا می کنم این دو هفته نماینده ها را ول نکنید. این 10 روز خیلی از اتفاق ها در مجلس ممکنه بیوفته، ممکنه یه فایل صوتی از بنده نوعی منتشر بشه که فضا رو دگرگون کنه! خواهش می کنم فکر نکنید کار تمام شده است. لحظه به لحظه باید رصد کنید. ثبات مدیریت فعلی. در راستای رفاه حال مستمندان و محرومین و مستضعفان!!! برای ما خیلی مهمه!!!

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد:ممکنه یه فایل صوتی از بنده نوعی منتشر بشه که فضا رو دگرگون کنه! خواهش می کنم فکر نکنید کار تمام شده است. لحظه به لحظه باید رصد کنید. ثبات مدیریت فعلی. در راستای رفاه حال مستمندان و محرومین و مستضعفان!!! برای ما خیلی مهمه!!!

وی در ادامه گفت: البته میخوام بگم که شان نماینده ها خیلی بالاتر ازین حرفهاست، شان نماینده رو خدای نکرده نمی خوام کاهش بدم بالاخره اینها نماینده ملت ایران هستند! ولی خب بعضی از موضوعات ریز و کوچک ممکنه آزرده خاطر بکنه این نماینده ها رو.

عبدالرحمن تاج الدین در ادامه گفت:خواهش می کنم این دو هفته ارباب رجوع رو تحویل بگیرید !!!این دو هفته تاثیر گذاره. این دو هفته نظر نماینده برای ما مهمه. رای یک نماینده برای ما خیلی خیلی خیلی خیلی مهمه. من دیگه نمی دونم با چه زبانی بگم. خلاصه اینکه تمام دغدغه من این است که اگر بنده توانسته باشم و این عرضه و هنر را داشته باشم که با کمک همه ظرفیت سازمان یک رای قابل قبول و قابل اعتنا برای وزیر محترم داشته باشیم ما همه وظیفه مند هستیم که به منظور پاسداشت تثبیت مدیریتی که در این سازمان اعمال شد و اقتدار خودش را نشان داد و توانست سازمان تامین اجتماعی آنچنان قوتمندانه و عزتمندانه در مقابل همه کجی ها! و کج منشی ها! و ددمنشی ها! و پلشتی ها! حضور داشته باشه و کارنامه ای درخشان رو از خودش به یادگار بزاره، بتوانیم این راه را ادامه بدهیم در راستای استیفای حقوق بیمه شدگان!

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد:من می دانم شما چه نفوذ کلامی دارید که با نماینده صحبت کنید. نه تنها با نماینده که او هم برود با نماینده های دیگر صحبت بکند. شما نفوذ کلام دارید. شما، بعضی از روسای شعب شما ، بعضی از روسای بیمارستهای شما ، اینها می توانند هماهنگی بکنند. خواهشا" این ظرفیتها را تبیین بکنید. تا بتوانیم برخوردار بشویم از یک رای قابل اعتنا. پس خواهش می کنم که تک تک شما عزیزان ازظرفیتهای موجود استفاده بکنید. رها نکنید نمایندگان رو.  اگر پروژه ای را می خواستید چند ماه دیگه افتتاح کنید الان افتتاح کنید❗️❗️ و دعوت کنید که بیایند ببینند. یه جوری خلاصه این نمایندگان را همراه کنید در این خصوص. کاری نکنید که موجب دلخوری بشه موجب آزرده خاطری نمایندگان بشه.

عبدالرحمن تاج الدین در پایان گفت: انشاالله با کمک همه شما این مدیریت استمرار داشته باشه. امیدوار هستم که انشاالله این چند روز ما شما را و شما ما را و همه ما انشاالله دولت را کمک بکنیم که دولت بتواند انشالله دولتی خدمتگزار دولتی قوی و در این دولت انشالله وزیری توانمند و باشکوه و عزتمند و عزتمدار داشته باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها