افزایش توان توپخانه‌ای ارتش به دنبال تهدیدات منطقه ای

افزایش توان توپخانه‌ای ارتش به دنبال تهدیدات منطقه ای
شنبه 28 مرداد 1396 - 14:58

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دو مؤلفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مؤلفه پرقدرت نیروی زمینی، یگان بالگردی و دومین مؤلفه قدرت، توپخانه نزاجا است.

العالم ـ ایران 

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایور مرکز آموزش توپخانه اصفهان گفت: نیروی زمینی ارتش با ایجاد یگان های واکنش سریع و متحرک هجومی آمادگی رزمی و دفاعی خود را در سطح بسیار خوبی افزایش داده است. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش به اهداف اصلی نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: تلاش برای ارتقای تحرک و کارآمدی یگان ها به منظور پاسخ گویی به نیازهای عملیاتی روز جمله اهداف نزاجا است.

حیدری اظهار داشت: برنامه های نیروی زمینی ارتش در سه محور ولایت مداری، ولایت محوری، عدالت محور و شایسته سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند: "من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چهارچوب و ذهن من تنظیم شده است". 

وی افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آن ها، ارتقای توان رزمی یگان های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آن ها هستیم.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی زمینی ارتش به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه نزاجا محسوب می شود.

حیدری افزود: نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه ها و طرح های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی، در بخش توپخانه ای است که با دارا بودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت های بزرگی به دست آورده‌ایم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها