تهران شهر جهانی شیشه می‌شود

تهران شهر جهانی شیشه می‌شود
شنبه 28 مرداد 1396 - 15:13

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست با تشکل های صنایع دستی گفت: به دنبال معرفی تهران به عنوان شهر ملی و جهانی شیشه هستیم.

العالم ـ ایران

به گزارش معاونت صنایع دستی، بهمن نامور مطلق در جلسه تشکل های غیردولتی صنایع دستی گفت: در شرایط کنونی، طرح حمایت از استادکاران و هنرمندان صنایع دستی با تلاش هایی که از سوی معاونت صورت گرفت و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از طی مراحل و بررسی در شورای نگهبان به زودی به مرحله ابلاغ می رسد و با ابلاغ آن، خون تازه ای در بدنه صنایع دستی جریان می یابد.
معاون صنایع دستی کشور از هنرمندان خواست پیشنهادات خود را برای کمک به بدنه صنایع دستی و توسعه آن از راههای جدید ارائه دهند و افزود: هنرمندان می توانند تا حد زیادی می توانند در رشد و پویایی صنایع دستی کمک کننده باشند اما در برخی مواقع، برخی دوستان در تفکرات دولت نهم و دهم باقی مانده اند و تلاش برای رشد و توسعه خود و صنایع دستی ندارند که امیدواریم شرایط تغییر کند.
وی ادامه داد: در راستای حمایت از هنر شیشه در تهران، بحث طراحی و ارائه طرح استفاده از نمادهای شیشه در تهران به سازمان زیباسازی شهرداری تهران را در دستور کار داریم تا هنر شیشه در تهران نهادینه شود.
نامور تاکید کرد: پس از آن می توانیم به دنبال ایجاد خانه شیشه در تهران باشیم و درمرحله بعد به دنبال معرفی تهران به عنوان شهر ملی و جهانی شیشه هستیم.
جلسه تشکل های غیردولتی صنایع دستی با حضور بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و هنرمندان پیشکسوت و جوان این حوزه به منظور بررسی برنامه های معاونت صنایع دستی در دولت دوازدهم در سالن جلسات معاونت صنایع دستی برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها