الحوثی: مقاومت یمنی‌ها دشمن را شکست داد

الحوثی: مقاومت یمنی‌ها دشمن را شکست داد
شنبه 28 مرداد 1396 - 18:19

رهبر جنبش انصارالله یمن عصر شنبه در سخنانی تاکید کرد، تقویت مواضع یمنی‌ها در مقابله با دشمن سعودی نیاز به تلاش و توجه همگان دارد.

العالم - یمن

عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در مرحله سرنوشت سازی در یمن به سر می بریم و ما همه در برابر آن مسئول هستیم. دشمن پس از شکست در تحقق اهدافش در یمن به دنبال تضعیف جبهه داخلی است تا جنگ و درگیری را به نفع خود پایان دهد. اما مقاومت ملت یمن باعث شکست دشمن شد. محاصره کنندگان تلاش کردند ما را از نظر اقتصادي در تنگنا قرار دهند اما دشمن با وجود تمام تلاش خود در اين نبرد به سبب ايستادگي عظيم مردم يمن شکست خورد و به اهداف خود نرسيد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: متجاوزان برای بدنام کردن جبهه داخلی و رسیدن به اهداف سیاسی و اجتماعی خود تلاش می کنند. تلاشها برای تجزیه جبهه داخلی در مرحله خطرناکی قرار دارد و باید هوشیار بود.

الحوثی افزود: انسجام جبهه داخلی به شکست توطئه های دشمنان کمک کرد. طرحی جدید وجود دارد که درچارچوب آن کشورهای متجاوز تلاش می کنند به این جنگ به نفع خود پایان دهند. در این طرح دشمن برای پیروزی نظامی در برخی مناطق و هدف قرار دادن جبهه داخلی برای تاثیر بر ایستادگی نظامی مقابل متجاوزان تلاش می کند. آنها برای تجزیه جبهه داخلی و مشغول کردن آن به مسائل کم اهمیت تر در مناطق مختلف تلاش می کنند.

 

در حال تکمیل..

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها