اظهارات موافقان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

اظهارات موافقان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان
يکشنبه 29 مرداد 1396 - 10:23

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: سلطانی‌فر از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر انقلاب حرکت کرده و ذره‌ای از این مسیر دور نشده و کمترین حاشیه‌ای نداشته است.

العالم- ایران 

قرجه طیار در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: حضرت امام ورزشکاران را پیشگامان ایران در میادین بین‌المللی برای صدور فرهنگ ملت ایران می‌دانستند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نیز مدیری فهیم و آشنا با امور جوانان را می‌طلبد و وزارت این وزارتخانه شایسته جناب سلطانی‌فر است. ایشان در مدت 9 ماه وزارت دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به ورزش استان‌ها به ویژه استان‌های محروم، مرزی و کمتر توسعه داشت. در این مدت شاهد حاکمیت روح آرامش‌بخشی بر فضای ورزش بودیم. در سایه این آرامش تیم فوتبال ایران با اقتدار کامل به جهام جهانی روسیه صعود کرد و بر خلاف گذشته کار به اما و اگرهای روزهای آخر نکشید.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس تاکید کرد: ایشان حتی یک سفر به خارج از کشور نداشته است و سفرهای داخلی ایشان نیز برای حل مشکلات بخش ورزش انجام شده است.

وی اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال و سوارکاری ایران است و ورزشکاران فراوانی از جمله فرهاد قائمی‌ها و دهها ورزشکار دیگر را در سطح بین‌المللی به جامعه ورزش معرفی کرده است. با رای به سلطانی‌فر چهار سال روشن و درخشان را نوید دهیم.

برومندی: نمره سلطانی‌فر ۲۰ است

محمدمهدی برومندی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: ۲۷ درصد جمعیت کشور جوان است که برای این جمعیت در وزارت ورزش باید برنامه‌ریزی شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی این وزارتخانه باید مدیر قوی‌ باشد. هرگاه مدیران قوی و با تجربه در راس امور مردم قرار گرفتند کارها به‌سامان می‌شود. چنین مدیریتی با داشتن یک برنامه قوی مشکلات این حوزه را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: ایشان فردی متدین، باهوش، با برنامه، خوش اخلاق هستند و انصافا همواره تعامل بسیار خوبی با مجلس  داشته است. سلطانی‌فر یکی از سرمایه‌های این کشور هستند. ایشان ۳۰ سال در جای جای ایران مدیریت کرده است. ایشان چهره‌ای مردمی هستند. در کلان‌شهر تهران به عنوان عضو شواری شهر چهارم انتخاب شدند. ایشان معاون وزارت ورزش و رییس سازمان گردشگری انجام مسئولیت داشتند. ایشان تصمیماتی در این سازمان گرفتند که طی سال‌های پس از انقلاب چنین تصمیماتی اتخاذ نشده بود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس ادامه داد: ایشان در وزارت ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته است. همین که امروز مخالفی صحبت نمی‌کند، نشان از این مسئله است. ایشان در زمان تصویب برنامه ششم تصمیماتی در ورزش گرفت که در آینده وضعیت ورزش و جوانان را بهبود می‌بخشد. وضعیت فدراسیون‌ها را بهبود و سامان بخشید و امروز در این حوزه آرامش حاکم است.

به گفته برومندی، پرداخت مطالبات ورزشکاران، توجه به پیشکسوتان، توجه به ورزش بانوان، توجه به مشکلات سمن‌ها و تشکیل خانه جوانان طی ۹ ماه وزارت در دولت یازدهم انجام داد.

برومندی ادامه داد: ایشان طی ۹ ماه به ۳۰ استان کشور سفر کرد، پروژه‌های ۲۰ و ۳۰ ساله ورزش را به بهره‌برداری رساند که پروژه ورزشگاه بیرجند، بجنورد و پاکدشت بخشی از این پروژه‌ها بوده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: برنامه ایشان در چارچوب  برنامه ششم است که به نیازها و حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان پاسخ می‌دهد. توجه زیادی به ورزش روستایی و ایجاد فضای فیزیکی در شهرستان‌ها و روستاها کرده است. با رای قاطع به ایشان کمک کنیم تا برنامه‌های خوب ایشان در بازی‌های آسیایی و المپیک جمهوری اسلامی بدرخشد.

قمی: سلطانی‌فر در ورزش نگاه سیاسی ندارد

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی سخنانی از برنامه‌های وی برای این وزراتخانه قدردانی کرد.

وی برنامه‌های وزیر را دارای نقاط مثبت توصیف کرد و افزود: در این برنامه ضمن توجه به سندهای بالادستی به مسائل کشور از جمله موضوعات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان توجه شده است.

نماینده مردم پاکدشت، سلطانی‌فر را فردی با برنامه‌های مشخص برای اداره وزارت ورزش و جوانان توصیف کرد و افزود: آقای سلطانی‌فر دارای مرام سیاسی است ولی در برخورد با ورزش نگاه سیاسی ندارد، و عدالت را سرلوحه خود قرار می دهد.

قمی رسیدگی به ورزش قهرمانی،‌ پهلوانی و همگانی و همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه نیافته را از جمله رویکردهای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برشمرد.

وی توجه به ورزش و همچنین دغدغه‌های جوانان را از دیگر رویکردهای مسعود سلطانی‌فر نام برد و تاکید کرد: آقای سلطانی‌فر برنامه‌های خود را در محور جوانمردی و روحیه پهلوانی تنظیم کرده است.

قربانی: سلطانی فر تعامل خوبی با نمایندگان مجلس داشته است

محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه که در موافقت با برنامه های مسعود سلطانی فر صحبت می کرد گفت: وزارتخانه ای داریم که اکثر نگاه ها به آن ورزشی است در حالی که باید به این وزارتخانه نگاهی ارزشی و فرهنگی داشت.

وی افزود: در مدتی کمتر از 9 ماه به عنوان وزیر ارتباط خوبی با نمایندگان داشته است. ضمن اینکه حضور خوبی در استانها داشته است. ایشان آرامش را به حوزه ورزش کشور آورده است و نگاه سیاسی به ورزش را تغییر داده است 

وی همچنین تاکید کرد: وزیر پیشنهادی توانسته است به ورزش بانوان هم نگاه ویژه‌ای داشته باشد. ضمن اینکه تعامل خوبی هم با فراکسیون ورزش داشتند و در جلساتی که با هم داشتیم برنامه های ورزش را مرور کردیم.

این نماینده مجلس به اهمیت دادن به ورزش جانبازان هم اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از جانبازان ما مشکلات کمتری دارند. ضمن اینکه به حوزه دانش اموزان هم توجه ویژه ای شده است. به حوزه جوانان هم برای ازدواج توجه ویژه ای شده است.

 

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها