نابودی استحکامات داعش به طرف مرکز تلعفر عراق

نابودی استحکامات داعش به طرف مرکز تلعفر عراق
يکشنبه 29 مرداد 1396 - 12:05

فرمانده عملیات "قادمون یا تلعفر" امروز یکشنبه از نابودی خطوط پشتیبانی گروهک تروریستی داعش در چندین محور به سوی مرکز شهر تلعفر خبرداد و آن را مقدمه دستیابی به پیروزی دانست.

العالم عراق

به گزارش شبکه سومریه، سرلشکر"عبدالامیر رشید یارلله"،‌ فرمانده عملیات "قادمون یا تلعفر" با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که "حماسه عراقی دیگری در راه است که قهرمانان عراقی خاک خود و مردمشان را از لوث تروریست‌های داعش،‌ پاک خواهند کرد".

به گفته یارالله "نیروهای مشترک عراقی با همه تشکیلات و تجهیزات، لحظه‌ای آرام نمی‌نشینند مگر اینکه همه خاک عراق را از لوث داعش تروریست پاک کنند، بعد از آنکه شهر موصل را آزاد کردند".

وی افزود: "لشگر نهم زرهی، لشگرهای 15 و 16 و دسته‌های توپخانه، مهندسی نظامی، پزشکی و سایر دسته‌های خدمات‌رسان در کنار نیروهای مبارزه ارت تروریسم-عملیات ویژه اول و سوم و نیروهای پلیس اتحادیه از دسته‌های زرهی و نیروهای واکنش سریع و لشگر ششم و نیروی هوایی ارتش عراق و جنگنده های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در این عملیات حضور دارند

فرمانده عملیات "قادمون یا تلعفر" در پایان این بیانیه خطاب به مردم عراق، وعده پیروزی داد و گفت: همچنانکه قول داده‌اند فرزندان شما، هر کجا که بروند مژده پیروزی به شما می‌دهند".

یارالله از رسانه‌ها خواست که به اخبار رسمی که از طرف فرماندهی عملیات منتشر می‌شود پایبند و با ستاد اطلاع رسانی جنگ در پوشش اخبار عملیات، هماهنگ باشند

حیدرالعبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بامداد امروز یکشنبه، آغاز عملیات آزادسازی شهر تلعفر، یکی دیگر از بزرگترین پایگاههای گروهک تروریستی داعش در استان نینوا در شمال عراق را اعلام کرد.

221

پربیننده ترین خبرها