پخش زنده پیشروی نیروهای عراقی به سمت تلعفر از شبکه العالم+ویدئو

يکشنبه 29 مرداد 1396 - 18:21

تیم خبری شبکه العالم به عنوان نخستین خبرنگاران عصر امروز از نزدیک شدن نیروهای عراقی به شهر تلعفر و آغاز عملیات آزاد سازی این شهر گزارش زنده ارسال کردند.

شبکه خبری العالم با پخش زنده تصاویر ارسالی تیم خبری خود گزارش کرد که نیروهای عراقی منطقه العبره به عنوان اولین منطقه بخش تلعفر را در چارچوب عملیات آزاد کردند و به سرعت با کنترل مناطق اطراف این شهر دید کاملی به آن پیدا کرده اند.

خبرنگار العالم گزارش کرد که عملیات " ای تلعفر ما می آییم " از بامداد امروز یکشنبه با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، برای آزاد سازی تلعفر در استان نینوای عراق از دست گروه تروریستی داعش آغاز شد.

تصاویر زنده از اطراف شهر تلعفر مناطق مختلف و مواضع تروریست های داعش را که در تیررس نیروهای عراقی قرار گرفته و از چهار جهت محاصره شده  است به خوبی نشان می دهد.

براساس گزارش خبرنگار العالم شهر تلعفر در مقایسه با موصل که ماه گذشته توسط نیروهای عراقی و پس از عملیاتی حدود نه ماهه آزاد شد از نظرموقعیت جغرافیایی متفاوت و منطقه ای باز به شمار می آید که محاصره کنندگان بر مناطق مختلف آن کاملا اشراف دارند.

نیروهای پلیس فدرال عراق با سرعت قابل توجهی پس از آغاز عملیات آزاد سازی تلعفر به سمت مناطق الزهراء السعد و الوحده به پیشروی  پرداختند.

نیروهای الحشد الشعبی نیز از سه محور جنوب غربی بخش تلعفر درحال پیشروی هستند.

حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بامداد امروز در پیامی تلویزیونی گفت: به داعشی ها می گویم هیچ گزینه ای جز تسلیم یا کشته شدن در پیش روی شما وجود ندارد. همانگونه که پیشتر وعده داده بودیم و هم اکنون نیز آن را تکرار می کنیم ما به روند آزادسازی مناطق عراق ادامه می دهیم. ما در هر نبردی که به جهت آزادسازی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها