درخواست تشدید حملات علیه دشمن دریمن

درخواست تشدید حملات علیه دشمن دریمن
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 04:27

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از دعوت برای تشدید حملات به عنوان اقدامی برای مقابله با شدت یافتن حملات دشمن علیه مردم یمن یاد کرد.

وی در اظهاراتی با تاکید براینکه کاروان های بسیج مردمی در پنجشنبه آینده برای حمایت از میدان ها و جبهه های نبرد راه اندازی خواهد شد تاکید کرد که تمام توان بسیج نیرو برای تقویت و حمایت از جبهه های نبرد علیه دشمن خواهد بود و نه برای انصارالله .

وی از گروههای مختلف خواست که فعالانه و با احساس مسئولیت در حمایت از جبهه ها مشارکت کنند.

یادآور می شود محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از مردم یمن خواسته است تا پنجشنبه آینده (موافق با دوم ذی‌الحجة)، روز بسیج نیروها در میدان‌های اعتصاب در طول انقلاب 21 سپتامبر و اعزام کاروان‌های نظامی مختلف به جبهه‌های نبرد با عربستان سعودی و همپیمانان آنها باشد.

وی در صفحه فیسبوکش نوشت: میدان‌های «الصباحه»، «الرسول الاعظم»، «بنی حارث»، «همدان» و ...در استانهای مختلف می‌تواند به میدان‌هایی برای بسیج نیروها و اعزام به جبهه‌های نبرد تبدیل شود.

محمد علی الحوثی در ادامه بر ضرورت مقابله به مثل و تشدید حملات در سایه تشدید محاصره و حمله به مردم یمن، تاکید کرد که باید با هوشیاری و آگاهی تمام هر نوع حمله و اقدام ائتلاف سعودی - اماراتی به یمن را خنثی کرد.

وی همچنین خواست، تمامی میدان‌های تحصن در طول انقلاب 21 سپتامبر، به میدانهای برای بسیج و اعزام نیروها به میدان‌ها و جبهه‌های نبرد، تبدیل شوند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه از نقش بارز قبایل یمنی در طول انقلاب 21 سپتامبر تقدیر کرد و گفت که این قبایل با آگاه و هوشیاری و ابتکار عمل، کلیه طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب را ناکام گذاشتند.

از سوی دیگر «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن با صدوربیانیه ای تاکید کرد که جبهه های مبارزه همه جانبه و یکپارچه همچنان در اولویت اول است و بدون ایستادگی نیروهای قهرمان ارتش و کمیته های مردمی همه چیز نابود می شد و کشور از دست می رفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها